Quake 4 : RayTraced Project

Published by stelabouras in Coding, Gaming, Software, Tech

q3rt_quad-small 

Το Quake 4 Raytraced Project (που είναι η συνέχεια στην αντίστοιχη προσπάθεια που είχε γίνει και για το Quake 3) αποτελεί έναν ‘εναλλακτικό’ τρόπο αληθοφανούς αναπαράστασης των γραφικών του παιχνιδιού χρησιμοποιώντας πολύπλοκους αλγόριθμους φωτισμού/σκίασης που βασίζονται στην αρχή του raytracing.
Να σημειωθεί οτι τέτοιες τεχνικές χρησιμοποιούνται σε offline renderers (π.χ. 3dsmax, terragen κ.ο.κ.) γιατί είναι πολύ απαιτητικές απο άποψη ισχύος και δεν παράγουν αρκετά fps ώστε να υπάρχει ομαλή κίνηση (17fps στην καλύτερη).
Στα θετικά του Q4RT συγκαταλέγονται οι βελτιωμένες σκιές, ο μεγάλος αριθμός πολυγώνων και το αρκετά ρεαλιστικό νερό (που μπροστά του το FarCry δεν πιάνει μια)!

Comments (1)

Petrakeas
December 20th, 2006 at 10:09 pm

Άραγε το rasteriasation rendering που χρησιμοποιούν οι τωρινές κάρτες γραφικών θα αντικατασταθεί από το raytracing;
Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του είναι ότι ο χρόνος rendering δεν επηρεάζεται σημαντικά από το πλήθος των πολυγόνων..