Επαναστατικό image resizing!

Published by Petrakeas in Software, Videos

snap598 

Ό,τι και να πω για να το περιγράψω πρέπει να δείτε το video για να καταλάβετε. Αυτή η μέθοδος resizing αυξάνει την ανάλυση με μη ομοιόμορφο τρόπο, αφού πρώτα αναλύσει την ίδια την εικόνα με πολύπλοκους αλγορίθμους. Η μέθοδος παρουσιάστηκε στη siggraph 2007.

Έπειτα προσθαφαιρεί pixels στις περιοχές με λίγη πληροφορία. Το αποτέλεσμα είναι η νέα εικόνα να μην είναι θολή. Ωστόσο ,όπως θα διαπιστώσετε, η τελική εικόνα δεν έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με την αρχική.

Εντυπωσιακή τεχνολογία, που αν γίνει optimization, ίσως να μπορεί να μετατρέπει 4:3 εικόνες σε 16:9 και το ανάποδο χωρίς απώλεια μέρους εικόνας (letterbox) και χωρίς παραμόρφωση…

To αρχικό video είναι εδώ.

Comments (8)

Remalipasas
September 4th, 2007 at 7:52 pm

Super επαναστατική μέθοδος!!!

Γιώργος Μαργαρίτης
September 4th, 2007 at 9:21 pm

Πολύ γαμάτο

Kaljo
September 4th, 2007 at 9:40 pm

Ε οχι ρε φιλε.Απιστευτο.

skarab
September 4th, 2007 at 10:48 pm

Interesting bit of information: Ένας από τους δημιουργούς του εν λόγω αλγορίθμου προσελήφθη ήδη από την Adobe.
Κανείς άλλος που να περιμένει με ανυπομονησία το Photoshop CS4; ;)

KCorax
September 4th, 2007 at 11:09 pm

Παιδιά μη τσιμπάτε δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιούνται μονοπάτια ενέργειας για αυτή τη χρήση (video pulldown κανείς ; ). Το βασικό πρόβλημα είναι το απίστευτο υπολογιστικό κόστος, και κάτι μου λέει οτι έχουν κάνει την αναζήτηση πριν αρχίσουν να τεντώνουν την εικόνα.

Έπειτα οι εικόνες που διάλεξαν είναι πολύ πρόσφορες για αυτό που κάνει ο τύπος.Το πρόβλημα εντοπίζεται όταν έχεις πολλά χρήσιμα στοιχεία ή μοτίβα. Πχ οικογενειακή φωτογραφία ή σε ένα καρό πουκάμισο..

Κα τέλος τέλος δεν καταλαβαίνω γιατί τραβάει γραμμές και σβήνει, Θα μπορούσε μια χαρά να σκοτώνει τυχαία πίξελ για αυτή τη δουλειά…

Petrakeas
September 5th, 2007 at 12:59 am

@kcorax video pulldown ξέρω τι είναι.. Εσύ τι εννοείς?Γιατί δεν κολλάει πουθενά με μονοπάτια ενέργειας

KCorax
September 5th, 2007 at 11:05 am

Αναφέρομαι στο οτι κατά το pulldown τεμαχίζουμε την εικόνα σε ορθογώνια με βάση την ενέργεια που περιέχει το καθένα και κατα το μετασχηματισμό ζητάμε ΔΕ=0 . Και αν δεν πετύχει τότε έχουμε ghosting (γιατί το αποτέλεσμα δεν κάθεται βολικά στα codec). Δεν αρκεί ένα απλό resampling γιατί έτσι θα χανόταν όλη η αρχική πληροφορία και έπειτα ενώ το φιλμ επιτρέπει εντελώς νέα καρέ στα ψηφιακά αλλάζει ένα μέρος της εικόνας μόνο (για διάφορους λόγους, απο το interlace μέχρια τα artifacts του mpeg 2).
Οι τύποι εδώ σκέπτονται παρόμοια, αλλά καθώς ζουλάνε την εικόνα, αντί να μετασχηματίσουν κάποια κομμάτια της ή όλη, ψάχνουν μια γραμμή τέτοια ώστε να min(ΔΕ) και την διαγράφουν εντελώς. Προφανώς βέβαια η ιδέα του ‘πετάμε την ελάχιστη ενέργεια’ είναι αυθαίρετη, αφού το μάτι δεν παίζει με ενέργεια. Έχει μια βάση στο οτι ο οπτικός φλοιός στο μάτι δουλεύει με διαφόριση απο πίξελ σε πίξελ (περίπου πίξελ) αλλά μέχρι εκεί.

Petrakeas
September 5th, 2007 at 12:32 pm

@KCorax είσαι σίγουρος ότι αυτό που περιγράφεις ονομάζεται video pulldown? Γιατί video pulldown είναι αυτό: http://www.zerocut.com/tech/pulldown.html και δεν έχει καμία σχέση με αυτό που περιγράφεις.

Δεν ξέρω αν η ιδέα είναι αυθαίρετη ή όχι και το πώς βλέπει το μάτι, αλλά μου φαίνεται λογικό το ότι προτιμούν να πειράξουν τις περιοχές με χαμηλή ενέργεια, αφού έτσι τα atifacts από το resampling δε θα είναι ορατά και επειδή έτσι δε χαλάει η γεωμετρία της εικόνας αν η μεταβολή στους άξονες δεν είναι ομοιόμορφη.