Συνήθως φταίει ο ΟΤΕ…

Published by Petrakeas in Internet, Television, Videos

ote1 

Αυτή είναι η κουβέντα που θα ακούσετε τις περισσότερες φορές από Forthnet και άλλους παρόχους, όταν θα αντιμετωπίσετε πρόβλημα με τις υπηρεσίες τους ή όταν θα περιμένετε μήνες να μπείτε στο δίκτυό τους. Εγώ προσωπικά περιμένω 6 μήνες… Δε με νοιάζει πλέον ποιος φταίει αλλά ξέρω ότι πλέον δεν μπορώ να περιμένω μια εταιρία που δεν προλαβαίνει να εξυπηρετήσει τους πελάτες της..

Anyway! Δείτε παρακάτω τη διαφήμιση του ΟΤΕ. Πατάει πάνω σε αυτήν ατάκα: “Συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις φταίει ο ΟΤΕ”.

Comments (10)

chzigkol

Φίλε μου, αν μπορείς απείλησε τους ότι θα φύγεις από το πρόγραμμα και ότι θα πας στον ΟΤΕ τώρα που κατέβασε και τις τιμές. Και μετά θα δεις πότε θα σου τη βάλεις τη γραμμή…Αμέσως

December 21st, 2007 at 9:07 am

chzigkol

Θα σου την βάλουν τη γραμμή*

December 21st, 2007 at 9:07 am

Alex

Τι άλλο θα σου βάλουν δεν ξέρω…

December 21st, 2007 at 9:40 am

Nikolas

Εμ και εσύ έμπλεξες με τη Forthnet! Πήγαινε στη VIVODI, τουλάχιστον αυτοί έχουν ωραίες κοπέλες (ειδικά αυτές στη Θεσσαλονίκη).
Αυτή η Forthnet από τη μέρα που ήρθε και μετά έφυγε ο Ισλανδός τα έχουν κάνει χάλια μαύρα! Και η HOL πήγε να το “γαμήσει” σε κάποια φάση, αλλά το συμμάζεψαν. Η Vivodi δεν ξέρω τί κάνει, απορώ πώς δεν αγοράστηκε/συγχωνεύτηκε με κάποια άλλη εταιρία!

December 21st, 2007 at 10:22 am

Πλούτωνας

Καλή διαφήμιση. Δεν είναι απλά κάτι που σκέφτηκαν οι διαφημιστές:
στην ημερίδα της ΕΕΤΤ (http://www.eett.gr/opencms/sites/EETT/NewsReleases/Events/Imerida111206/omilies2.html) o εκπρόσωπος του OTE ανέφερε ότι… “Για όλα φταίει ο ΟΤΕ”!

December 21st, 2007 at 10:50 am

Petrakeas

@Πλούτωνας Αστειευόμενος το είπε ο εκπρόσωπος του ΟΤΕ;

@chzigkol, @Alex οι ίδιοι από τη Forthnet μου είπαν ότι θα ξαναστείλουν την αίτηση για αποδέσμευση της γραμμής στον ΟΤΕ και αν σε ένα μήνα δε γίνει κάτι τότε κατανοούν αν ακυρώσω το συμβόλαιο!!!!!!!!! Τι μου να απειλήσω τώρα??? χαχαχα

@Nikolas ώστε έτσι η Vivodi… θα το “κοιτάξω” το θέμα…

December 21st, 2007 at 1:48 pm

Papajohn

Χαχα, οι καλύτερες διαφημίσεις ever, ειδικά αυτή με τον παπαγάλο! Μπράβο τους που τουλάχιστον κατάλαβαν τι πρέπει να διαφημίσουν αντι για “χέρια ψηλά”! Εμένα τουλάχιστον, μετά απο ένα εξάμηνο αναμονής σε On και HOL δε πρόκειται να με χάσουν για το ορατό μέλλον απο πελάτη τους.

December 21st, 2007 at 3:07 pm

giannis

παιδιά μάλλον δίκιο έχετε , αν και δεν το πίστευα στην αρχή. Στο γραφείο έχω forthnet και δεν υπάρχει μέρα που να μη συμβαίνει κάτι , έστω και μικρό. Βέβαια δεν άργησαν πολύ . Για την ακρίβεια 60 ημέρες μου είπαν και τόσο έκαναν πάνω κάτω μια μέρα.
Στο σπίτι έχω otenet όμως και μιλάμε η μέρα με τη νύχτα. Τίποτα, τίποτα δεν το σταματά. Αν ο οτε έδινε και κανένα ρουτερ της προκοπής για δώρο αντί για τις μ…κιες μοντεμ που δίνει, ή έστω έδινε καλύτερες τιμές στα ρούτερ του δεν θα έχανε κανέναν. Παρεμπιπτόντως, οταν πήγα να βάλω οτενετ στον γραφείο, έκανα αίτηση 3 φορές γιατί οι δύο χάθηκαν. Άρα μερικές φορές φταίει ΚΑΙ ο ΟΤΕ.

December 21st, 2007 at 6:24 pm

chzigkol

exei meiwsei apisteyta tis times o OTE to kserete? 24Mbps====29,9€ kai oi xamhloteres taxythtes akoma pio fthna

December 21st, 2007 at 7:46 pm

Πλούτωνας

Είχα λάβει ένα email από καταναλωτή που μου έκανε εντύπωση. Ο ISP του τού είπε ότι φταίει ο ΟΤΕ για τις κακές υπηρεσίες που του παρέχουν. Ουσιαστικά έφταιγαν τα καλώδια του ΟΤΕ. “Ωραία και τι μπορώ να κάνω; Να απευθυνθώ στον ΟΤΕ;”. Τότε αυτοί του είπαν ότι ο ΟΤΕ θα του άλλαζε τα καλώδια μόνο αν και άλλοι κάτοικοι της περιοχής του παραπονούνταν στον ΟΤΕ.
Τελικά ίσως ο ΟΤΕ να είναι μια δικαιολογία που βολεύει.

December 21st, 2007 at 9:19 pm

Leave a reply