Onlive – cloud gaming is here?

Published by stelabouras in Gaming, Internet, Videos

onlive 

Η αλήθεια είναι πως μια ιδέα σαν το Onlive, αν και φαίνεται εξαιρετικά φιλόδοξη, αν πετύχει και λειτουργήσει θα φέρει -πιστεύω- πραγματικά την επανάσταση στο gaming όπως το ξέρουμε τώρα.

Τι είναι το Onlive όμως; Το Onlive πρόκειται για μια web-based υπηρεσία που θα επιτρέπει τον gamer να παίζει οποιοδήποτε παιχνίδι (υποστηρίζει αυτή η υπηρεσία φυσικά – από PC, Xbox, PS3, you name it) με maximum settings, κατευθείαν στην τηλεόραση ή στον υπολογιστή του. Οι servers του Onlive θα κάνουν render το παιχνίδι και θα μεταδίδουν την πληροφορία (game frames) σαν video στους clients. Ανάλογα την σύνδεση του χρήστη, το παιχνίδι θα τρέχει σε HD (720p), η standard ανάλυση (480p) απαιτώντας έτσι στην καλύτερη περίπτωση τουλάχιστον μια σύνδεση 1.5 MBps.

Μπορεί οι συνδέσεις στην Ελλάδα να είναι και να παραμείνουν χαμηλές (sigh), μπορεί το όλο θέμα να μην καταφέρει να λειτουργήσει λόγω scaling factor, παρόλα αυτά προτιμώ να το βλέπω αισιόδοξα και να περιμένω νεότερα από το Onlive, που υπόσχεται high def gaming χωρίς pc, console, live παρακολούθηση games και πολλά άλλα, όλα αυτά είτε μέσω ενός thin client (OnLive MicroConsole) που διαθέτει HDMI, USB, Ethernet ή μέσα από τον browser.

Όσο για τα games, η υπηρεσία συνεργάζεται με μεγάλους publishers όπως Atari, Eidos, Epic, Codemasters, Take Two, Electronic Arts, THQ, Ubisoft, Warner Bros. οπότε είναι λογικό τίτλοι όπως το GRID και το Crysis να είναι διαθέσιμοι σε αυτή την πλατφόρμα.

Εύχομαι καλή επιτυχία στους δημιουργούς, και καλό κουράγιο, ο δρόμος που επέλεξαν να χαράξουν είναι μακρύς και δύσκολος.



Comments (8)

JRomas

Πετάει σαν ιδέα αλλά ρε παιδιά εδώ με το ζόρι βιντεάκια στο Youtube βλέπουμε, που λέει ο λόγος, σιγά μην παίξουμε και Crysis από τον browser… Ας ελπίσουμε όμως γιατί αν δουλέψει θα είναι μεγάλο το επίτευγμα!

March 26th, 2009 at 7:54 pm

ArisLP

x0ax0ax0a θα συμφωνησω με τον φιλο απο πανω….στα ξαφνικα να παιζουμε παιχνιδια απο browser ειναι λιγο….παντως το μονο σιγουρο ειναι στην αρχη θα ειναι τιγκα στα προβληματα…..αντε να δουμε τι θα δουμε…

March 27th, 2009 at 8:51 am

stelabouras

Τα παιχνίδια από browser δεν θα έπρεπε να σας κάνουν εντύπωση, δεν μιλάω για flash games φυσικά, οι δημιουργοί θα έχουν αναπτύξει το κατάλληλο activex (ή ελπίζω δικό τους) controller που θα κάνει δυνατή την χρήση του browser για την πλατφόρμα τους όπως ήδη κάνουν το Quake Live και το Battlefield Heroes.

Το πρόβλημα παρόλα αυτά εντοπίζεται τόσο με τις αργές συνδέσεις στην Ελλάδα (και στα bandwidth caps στην Αμερική), όσο και με το scaling της υπηρεσίας σε πολλούς χρήστες, από την άποψη των servers και την αρχιτεκτονική που θα έχουν αναπτύξει για το backend.

March 27th, 2009 at 9:20 am

JRomas

Και πάλι stelaboura, τα γραφικά του quake live είναι μάπα, εδώ μιλάμε για παιχνίδια απο 7th generation consoles και σε maximum settings… Δεν γνωρίζω τεχνικές πληροφορίες για το θέμα και ίσως έχω άδικο γιατί απο οτι δείχνει το έχεις ψάξει το θέμα αλλά πιστεύω πως θα είναι δύσκολο…

March 27th, 2009 at 10:04 pm

ArisLP

οσο αφορα την συνδεση στο ιντερνετ νομιζω εκει δεν θα εχουμε προβλημα…απλα ετσι οπως το βλεπω ακουγεται πολυ ευκολο….να παιζουμε σε maximum settings ολα τα παιχνιδια με τη μια…μακαρι να βγω ψευτης και να μην υπαρξουν προβληματα….η αληθεια ειναι πως ουτε εγω ειμαι ειδικος και ισως επειδη δεν πολυγνωριζω απο αυτα γιαυτο να μου φαινεται δυσκολο..θα δειξει….

March 28th, 2009 at 1:27 am

reza

Gaming + Linux are coming closer

April 8th, 2009 at 3:02 am

GDC ‘09 video galore at Wiggler

[...] από το Onlive που είχαμε περιγράψει σε παλαιότερο post, που για αρκετούς ίσως να αποτελεί την εξέλιξη του gaming [...]

April 18th, 2009 at 7:51 pm

Leave a reply