Η μέχρι τώρα πορεία του XNA programming

Published by stelabouras in Coding, Consoles, Gaming, Internet, Software, Tech, Videos

xna 

Η πλατφόρμα της Microsoft για την διευκόλυνση των indie programmers στην δημιουργία τίτλων για το Xbox360, είχε πάρα πολύ μεγάλη απήχηση από ότι φαίνεται καθώς πολλοί αξιόλογοι τίτλοι έχουν παρουσιαστεί έως τώρα και άλλοι τόσοι βρίσκονται στα σκαριά!

Καθημερινά, μπορεί να βρει κάποιος αρκετά άρθρα γύρω από προγραμματιστικές τεχνικές / tutorials / κομμάτια κώδικα για συγκεκριμένες λειτουργίες βασισμένες στο XNA, με την ίδια την εταιρία να διοργανώνει διαγωνισμούς και να παρέχει αρκετό υλικό για να ασχοληθεί κάποιος, που με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι στις μέρες μας είναι ίσως η καταλληλότερη εποχή για τον οποιονδήποτε έχει όρεξη να ασχοληθεί και να διαπρέψει στον τομέα του game programming!

Απλά σκεφτείτε! Εάν έχετε μια καλή ιδέα, τότε υπάρχει ένα αρκετά εύκολο framework, αμέτρητες βιβλιοθήκες και βοήθεια (thank Web for this) όπως επίσης και η βεβαιότητα ότι αυτό που θα φτιάξετε , αν είναι τόσο καλό όσο και εσείς πιστεύετε, θα γίνει αυτόματα γνωστό παντού (βλ. XNA racer)!

Για αυτό τέρμα τα from-scratch tutorials, αν θέλετε να δοκιμαστείτε στην κανονική βιομηχανία ήρθε ο καιρός!