Μακρυά από τα @work μελάνια του πλαισίου

Published by Petrakeas in General

photo1

Τα @work ανταλλακτικά μελάνια για εκτυπωτές έχουν χαμηλότερη τιμή από τα αντίστοιχα αυθεντικά (πχ HP). Υποθέτω πως οι κεφαλές που χρησιμοποιούν είναι ανακυκλωμένες και το μελάνι ξαναγεμισμένο. Συνολικά έχω 3 εμπειρίες με αυτά. Ένα μαύρο που είχα πάρει και το χρησιμοποίησα αμέσως, χρειάστηκε πρώτα καθαρισμό κεφαλών για να εκτυπώσει σωστά. Η διαδικασία καθαρισμού ως γνωστών ξοδεύει μελάνι και δε συνηθίζεται σε καινούριο ανταλλακτικό. Είχα πάρει ένα έγχρωμο και δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα.

Last but not least, είχα πάρει ένα μαύρο και το άνοιξα μετά από ένα χρόνο και το χρησιμοποίησα . Η συσκευασία είχε ημερομηνία λήξης ως το τέλος του 2013 (2 χρόνια ακόμα από την ημερομηνία αγοράς). Το μελάνι δε λειτουργούσε. Έκανα τα 3 στάδια καθαρισμού του εκτυπωτή: απλός καθαρισμός, μερική πλήρωση, πλήρωση. Δε δούλεψε με κανένα. Τα 2 τελευταία στάδια καθαρισμού ξοδεύουν πολυυυύ μελάνι. Οπότε όταν το πήγα στο plaisio (εθν. numberswiki.com

αντιστάσεως στη Θεσ/νίκη) μου είπαν ότι το μελάνι είναι άδειο και ότι το ζύγισαν κιόλας. Δεν πείστηκαν για αυτά που τους είπα. Επίσης τους φάνηκε περίεργο που το πήγα εκεί μετά από ένα χρόνο (παρά το ότι η συσκευασία είχε ημερομηνία λήξης για 2 χρόνια).

Επειδή ο τεχνικός επέμενε να μη μου το αλλάξει, απευθύνθηκα στο διευθυντή. Τελικά, πάλι δεν έγινε κάτι.. Το θέμα δεν είναι τα 10 ευρό που κόστιζε αλλά το ότι είναι εξαιρετικά χαμηλής ποιότητας τα μελάνια και δεν έχουν την “υποστήριξη” που θα άρμοζε σε τέτοιο προϊόν. Επίσης είχα σκοπό να πάρω ένα laptop αλλά με όλη αυτή την ιστορία ξενέρωσα και προφανώς δε θα το πάρω από το πλαίσιο.

Αν αυτή είναι η εξυπηρέτησή τους για τα μελάνια @work, απορώ ποια είναι για τις άλλες μάρκες του πλαισίου:  turbo X. Δε θέλω να γενικεύσω αλλά όπως και να έχει δε θα το ρισκάρω.

Comments (7)

@ngel
December 22nd, 2012 at 6:09 pm

Έχω παρόμοια εμπειρία… αγορασα ένα προϊόν το οποίο το άνοιξα και ήταν μεταχειρισμένο και σε άθλια κατάσταση! Τους το πήγα πίσω την ίδια στιγμή και με πέρασαν από σαράντα κύμματα για να μου το αλλάξουν! Το κράτησαν και μου έφεραν άλλο για αντικατάσταση μετά απο σχεδόν ένα μήνα! Το άνοιξα μπροστά τους και ήταν στην ίδια κατάσταση… ζήτησα εξηγήσεις και δεν είχαν τι να πουν! Ζήτησα τα χρήματά μου πίσω και δεν αγόρασα ποτέ ξανά τίποτα από αυτούς! Και φυσικά δεν ξανα αγοράζω ποτέ τίποτα από το ΠΛΑΙΣΙΟ!

Petrakeas
December 22nd, 2012 at 6:13 pm

Τι είχες πάρει εσύ; Αναλώσιμο ή κάτι ακριβό;

Konstantinos
December 23rd, 2012 at 3:50 am

Δε συμφωνώ ακριβώς. θέλω να πω δε νομίζω πως φταίει το πλαίσιο. Είμαι κατά των τιμών που παρέχονται τα γνήσια ανταλλακτικά. Αλλά σε εκτυπωτή hp inkjet, 2 refilled που χρησιμοποίησα δε δούλευαν. Από γνωστή αλυσίδα refilling. Δε νομίζω πως φταίει το πλαίσιο αλλά οι πατέντες. Να μαμηθεί όμως και η hp που συμφέρει να αγοράσω καινούριο εκτυπωτή με δώρο τα μελάνια παρά τα ανταλλακτικά που δίνει.

Κατάργησα 2 μηχανήματα και προτιμώ να πληρώνω παραπάνω για να κάνω τη δουλειά μου όποτε χρειάζεται σωστά παρά να τους δώσω ένα ευρώ παραπάνω

Manoussos
December 23rd, 2012 at 4:29 am

Το καλό όμως είναι (τουλάχιστον αν αποδείξεις πως είσαι οκ) πως ό,τι και να σου χαλάσει κ είναι μέσα στην εγγύηση, στο αντικαθιστούν με άλλο ίδιο ή αντίστοιχο, παρακάμπτοντας αντιπροσωπείες!

Petrakeas
December 23rd, 2012 at 11:16 am

@ΚKonstantinos, τα μελάνια στους καινούριους HP πλέον κρατάνε πολύ λίγο, οπότε θα ανγκαστείς να αγοράσεις. Νομίζω πως τα αυθεντικά HP έχουν ρίξει λίγο τις τιμές. Είναι λογικό τα refilled να έχουν ένα ποσοστό με προβληματικά μελάνια. Αλλά το πλαίσιο θα έπρεπε να είναι προετοιμασμένοι και να εξυπηρετεί ανάλογα… Οπότε κατά τη γνώμη μου φταίει.

@Manoussos αναφέρεσαι στα αυθεντικά ή τα refilled? Γιατί με το refilled, τι άλλο δηλαδή έπρεπε να κάνω για να τους το αποδείξω; Να φέρνω και τον εκτυπωτή μαζί και να το δοκιμάζω επί τόπου με το που ανοίγω τη συσκευασία; Εν τω μεταξύ ο υπάλληλος να επιμένει ότi το ζύγισε και ότι είναι άδειο και να μη με πιστεύει ότι έχασε λίγο μελάνι λόγω καθαρισμού. Το ξαναδοκίμασα μετά στο σπίτι και η στάθμη ήταν πάνω από τη μέση (σύμφωνα με την HP)

Οδυσσέας Καρύπης
December 24th, 2012 at 12:53 pm

Εγώ αγοράζω τα @work εδώ και 3 χρόνια για το hp πολυμηχάνημα μου και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.. Ελπίζω απλά να ήσουν άτυχος..

makis
December 26th, 2012 at 9:02 am

αναγκαίο κακό, σκεφτείτε που θα ήταν οι τιμές των original μελανιών χωρίς τα refilled…..