Γιατί το τελικό αποτέλεσμα των Windows βγαίνει …όπως βγαίνει!

Published by ispofacto in Coding, Software, Tech

windows_vista 

Τελικά μάλλον οι δημιουργοί των Windows είναι αρκετά ικανοί να κάνουν τη δουλειά τους. Αυτό που ίσως φταίει περισσότερο και τα Windows είναι ο παράδεισος των exploits και bugs είναι η απίστευτη ιεραρχική γραφειοκρατεία που υπάρχει στη Microsoft. Για να καταλάβετε τι εννοώ μπορείται να δείτε τι γράφει ένας προγραμματιστής της Microsoft για το πως δούλευε το όλο σύστημα δημιουργίας των Windows.

O συγκεκριμένος τύπος δούλευε σε ένα συγκεκριμένο τμήμα του κώδικα το οποίο είχε σκοπό να βελτιώσει την εμπειρία και το connectivity των ατόμων με φορητές συσκευές. Παρέμβαση στον κώδικα για αλλαγές και λόγο να πουν την άποψη τους για αλλαγή κώδικα κατά συνεχή βάση είχαν τα εξής άτομα: ο program manager, ο developer leader, ο  test leader, ο UI designer, ο user experience expert, η shell team και η kernel team. Συνολικά δηλαδή παρέμβεναν 43 άτομα. Ο τρόπος και η διαδικασία που παρέμβεναν είναι αρκετά απίστευτος και αξίζει να το διαβάσετε σε αυτό το post για να προσπαθήσετε να καταλάβετε πως λειτουργούν! Έλεος!

Comments (5)

Flareman
December 30th, 2006 at 5:45 pm

… Θεε μου!!!Oo0

papo
December 30th, 2006 at 6:32 pm

‘We had a Mac [owned personally by a team member] that we looked to as a paragon of clean U’

τουλάχιστον το παραδέχοντε!

Τώρα οσο αναφορά το chain of command ειναι σχετικα λογικό για το μέγεθως του projecτ και τις σχετικές ομάδες. Τέτοια λειτουργικά δεν υπάρχουν πολλά και φυσικά μετρημένες στα δάχτυλα ομάδες και εταιρίες δημιουργουν κάτι τέτοιο!

Ο κυριος βεβαια δεν ξέρω γιατι επιλέγει τώρα να θάψει λιγο τα ηδη GTP vista….

τεσπα…τελειωμένη υπόθεση αυτο το λειτουργικό!.

Petrakeas
December 30th, 2006 at 9:32 pm

Τι θέλεις ρε papo δηλαδή; κανά java os σε καλύπτει; :P

papo
December 31st, 2006 at 3:19 am

ΜΛΜ

Βασίλης Ταράλης
December 31st, 2006 at 7:03 am

@ Ispofacto :
Βασικά έχεις δίκιο σε αυτό που λες γιατί δεν έχεις δουλέψει σε project τέτοιου μεγέθους. Όταν το development γίνεται παράλληλα με τα deadlines να τρέχουν τότε ορίζεται και το κόστος του λάθους.Δηλαδή με απλά ελληνικά, η Microsoft προτιμά αυτή την ιεραρχία παρά από το να έχει να πληρώνει bugs που θα καθυστερήσουν το όλο development. Χαρακτηριστικό μάλιστα σε αυτού του είδους project είναι η ανάπτυξη ASIC (Applicaton Specific Intergrated Circuits ). Στα ASIC για κάθε ένα designer υπάρχουν 2 verifiers.

@ papo : Mάλλον τον απολύσανε ή δεν πήρε το bonus του και έχει αγανακτήσει, οπότε είπε να θάψει λίγο κόσμο !

@ Petrakeas : Εκτός θέματος…