Πως μπορεί να γίνει trash η καινούρια διαφημιστική καμπάνια της Microsoft

Published by ispofacto in Videos

microsoft-sign 

Η Microsoft με την καινούρια διαφημιστική της καμπάνια που κόστισε γύρω στα 300.000.000 δολλάρια φιλοδοξεί να δώσει μια απάντηση στα διαφημιστικά σποτάκια της Apple. Το όλο πνεύμα της διαφήμισης είναι να παρουσιάσει ακριβώς το αντίθετο από αυτό που θέλει να περάσει η Apple, ότι δηλαδή PC έχουν μόνο ξενέρωτα και un-cool άτομα.

Με ένα απλό video editing όμως στη διαφήμιση της Microsoft και βάζοντας μέσα σκηνές από σποτάκι της Apple, προκύπτει ένα ομολογουμένως περίεργο αποτέλεσμα που έχει ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα στο …συμπαθές υποψήφιο τηλεοπτικό κοινό. Για του λόγου το αληθές, δείτε το παρακάτω βίντεο.

Comments (7)

Petrakeas
September 25th, 2008 at 3:50 am

Χμμ.. Περίμενα κάτι πιο έξυπνο!! καλούτσικο πάντως..

Abraxas
September 25th, 2008 at 1:12 pm

“δέστε”!?!? :-)

blackcoatman
September 25th, 2008 at 2:16 pm

axaxaxa! @Abraxas :D

ispofacto
September 25th, 2008 at 2:45 pm

Ok, ok corrected!! Abraxas, δεν νομίζω ότι ήταν αυτό η ουσία του post αλλά whatever…!!

Korochnoi
September 27th, 2008 at 4:24 am

Poso poutanaki tis apple prepei nasai re file gia na to peis auto. Prwth fora mou arese kampania ths m$.

Henry Grey
September 28th, 2008 at 2:11 pm

Καλημέρα Φραγκίσκο, Στέλιο, Πέτρο

Διαβάζω καθημερινά στο δρόμο προς την δουλειά το -ομολογουμένως- πολύ καλό blog σας και οφείλω να σας συγχαρώ για την ενδιαφέρουσα ενημέρωση που προσφέρετε. Με το συγκεκριμένο post όμως διαφωνώ κάθετα, και θα εξηγήσω γιατί. Δεν είμαι ούτε fanboy της Apple, ούτε της Microsoft. Υπήρξα “PCάκιας” για 13 χρόνια μέχρι που πρόσφατα πήρα ενα MacPro για επαγγελαμτικούς κυρίως σκοπούς (δουλεύω στην διαφήμιση). Κατ’ αρχήν, για να πάρουμε τα πράγματα με την σειρά, τα (καινούρια) σποτάκια της Microsoft δεν έχουν πουθενά πλάνα απ’ τα αντίστοιχα της Apple. Στο πρώτο πλάνο δεν είναι ο ίδιος ο John Hodgman, αλλά κάποιος που του μοιάζει. Κι ας μην μιλήσουμε για συγκριτική/ανταγωνιστική διαφήμιση γιατί ξέρουμε όλοι ποιος το άρχισε. Οι -επιοικώς- απαράδεκτες διαφημίσεις της Apple, οι οποίες, για όσους δεν γνωρίζουν ονομάζονται συγκριτικές/ανταγωνιστικές διαφημίσεις (διαφημίσεις που μειώνουν αντίπαλα brands και ονομαστικά, και με υπονοούμενα) υποβίβασαν τόσο αισχρά το λειτουργικό της Microsoft (με τα χειρότερα κι αμφιλεγόμενα επιχειρήματα) και δημιούργησαν τόσο λανθασμένα στερεότυπα στην αντίληψη του κόσμου που πολύ απλά δημιουργήθηκε η ανάγκη εκ μέρους της Microsoft για μια καινούρια καμπάνια που προσπαθεί να επικοινωνήσει ακριβώς αυτό: Οι χρήστες των Windows ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ. Είναι απλοί άνθρωποι, γνωστοί, διάσημοι, άσημοι, όμορφοι, έξυπνοι, νέοι, άσχημοι, και ότι άλλο μπορείς να φανταστεις, που χρησιμοποιούν τον υπολογιστή τους ακριβώς όπως και οι χρήστες Macintosh, και όχι μόνο για spreadsheets, όπως η Apple θέλει να νομίζεις. Και γι’ αυτό τον λόγο, η καμπάνια της Microsoft κατ’ εμένα, είναι απλά ευφυέστατη, και καθόλου “trashy” γιατί εξυπηρετεί τον σκοπό της, και στο άμεσο μέλλον (όταν η επικοινωνία μεγαλώσει ακόμη περισσότερο) θ’ αποδείξει οτι η κατα τ’ άλλα ελιτιστική Apple, δεν έχει την παραμικρή ιδέα για το “αντίπαλο” έδαφος.

Καλή συνέχεια!
Στέλιος Νικολάου

Υ.Γ. Επίσης, το επιχείρημα “Ενώ εσύ μόνο δουλεύεις, εγώ μπορώ να ψυχαγωγηθώ με μουσική (;), videos (;;) και φωτογραφίες (;;;;;)” εναντίον μιας πλατφόρμας που φιλοξενεί χιλιάδες παιχνίδια, είναι τουλάχιστον γελοίο.

Υ.Γ. Επαναλαμβάνω, έχω Mac και λατρεύω το Leopard και το θεωρώ πολύ καλύτερο απο τα Windows, αλλά στην Apple άξιζε μια γερή σφαλιάρα για τις συγκεκριμένες διαφημίσεις, και χαίρομαι που το κάνει τώρα η Microsoft.

Βιο-ρομπότ, Πολιτική και… Τεχνοφοβικά Στερεότυπα (μικρή κριτική σημείωση για ένα κείμενο του Γιώργου Καραμπελιά) « OMADEON
October 5th, 2008 at 12:53 pm

[...] Πως μπορεί να γίνει trash η καινούρια διαφημιστική καμπά… [...]