You have searched the archives for 'games'.

Η ιστορία της Electronic Arts

Published by stelabouras in Gaming, Tech - No comments

ea-logo 

Το Gamasutra έχει ένα καταπληκτικό άρθρο γύρω απο την ιστορία του μεγαλύτερου -αυτόν τον καιρό- developer, της EA Games.

Το άρθρο ασχολείται με τα πρώτα χρόνια της εταιρίας με τίτλους όπως Hard Hat Mack, Pinball Construction Set, Archon και φτάνει μέχρι την σημερινή εποχή με την παραγωγή παιχνιδιών για το PS3.

Αν είστε EA fan, αν και δεν ξέρω πόσοι πολλοί μπορεί να είναι, καθώς αρκετοί την κατακρίνουν (και με το δίκιο τους) για τις συνεχείς συγχωνεύσεις και την “καταστροφή” του gameplay στους τίτλους της (βλ. μεταφορές σε όλες τις πλατφόρμες a.k.a. να-αρπάξουμε-απο-παντού-κάτι), τότε αξίζει να ρίξετε μια ματιά στο ιστορικό. Αν πάλι δεν είστε ένας απο αυτούς, μπορείτε να δείτε πόσα και ποιά acquisitions έχουν γίνει στην ιστορία της ΕΑ Games!

Το Star Wars The Force Unleashed θέτει νέα standards

Published by stelabouras in Cinema, Coding, Consoles, Gaming, Software, Tech, Videos - 5 comments

Wiggler Video Post 

Τρεις λέξεις: Euphoria Physics Engine. Η μηχανή φυσικής από την Natural Motion που κάνει ότι η Havok (Half-Life 2) και η Cry-engine (Crysis) απλά δεν μπορούν! Το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι όλα αυτά τα εντυπωσιακά effects θα παρουσιαστούν σε ένα Star Wars game, το Star Wars The Force Unleashed!

Το παιχνίδι πρόκειται να κυκλοφορήσει τον Νοέμβριο του 2007 για PS3, Xbox 360, PS2, DS και PSP και κρίνοντας από τα gameplay videos πρόκειται για έναν αρκετά εντυπωσιακό τίτλο! Η μηχανή φυσικής Euphoria χρησιμοποιεί την τεχνική του Procedural Animation (που οι ίδιοι την ονομάζουν Dynamic Motion Synthesis), κατά την οποία η κίνηση των αντικειμένων (χαρακτήρων, οχημάτων κ.ο.κ.) υπολογίζεται real-time και δεν είναι βασισμένη σε προ-υπολογισμένες κινήσεις!

Δείτε τα videos και ειδικότερα το σημείο που ένας χαρακτήρας προσπαθεί να ισορροπήσει πάνω σε μια γέφυρα καθώς και το ρεαλιστικό σπάσιμο των υλικών σε πραγματικό χρόνο! Όπως μπορείτε να δείτε και απο το trailer του παιχνιδιού, με την βοήθεια της Euphoria Engine, όντως είναι unleashed η “Force” των Jedi!

[Thanks Mark]

Μερικά ‘Web 2.0′ sites που αξίζουν την προσοχή..

Published by stelabouras in Gaming, Internet, Multimedia, Software, Tech - 3 comments

web-2-logo 

Αν και εκεί έξω κυκλοφορούν αρκετά “Web 2.0″ sites, με άλλα τόσα να ετοιμάζονται πυρετωδώς, αποφάσισα να παρουσιάσω εν συντομία 4 από αυτά, που ανάλογα με τα ενδιαφέροντά σας μπορεί να σας φανούν χρήσιμα.

Read more

The Angry Video Game Nerd!

Published by stelabouras in Consoles, Gaming, Videos - No comments

Wiggler Video Post 

Το όνομά του είναι James Rolfe και είναι…τσατίλας! Ο Angry Video Game Nerd είναι ότι πιο πρωτότυπο έχω δει σε gaming reviews αφού το δικό του…αυθόρμητο στυλ τον κάνει μοναδικό! Οι βρισιές και τα νεύρα στα reviews όπως αυτού του post (Atari 5200 review) πέφτουν βροχή, αλλά αυτός είναι άλλωστε ο λόγος που ο James έχει τόση επιτυχία! Τα λέει έξω από τα δόντια!

Τα reviews του Angry Video Game Nerd είναι προσανατολισμένα στις παλιές κονσόλες / games όπως μπορείτε να δείτε και στην σελίδα του (που-θέλει-redesign)! Εν αναμονή λοιπόν του DVD του με όλα τα reviews μαζεμένα, μπορείτε να τα παρακολουθήσετε ένα-ένα στο Youtube!

Ποιο θεωρείται το πιο συλλεκτικό παιχνίδι;

Published by ispofacto in Consoles, Gaming, Hardware - 2 comments

nintendo_world_championships 

Ο λόγος για τις αγορές συλλεκτικών παιχνιδιών παλιότερων εποχών. Υπάρχουν υπερβολικά πάρα πολλοί συλλέκτες αυτού του είδους. Ποιο όμως θεωρείται το πιο σπάνιο και δυσεύρετο παιχνίδι όλων των εποχών; Δεν είναι παρά ένα NES Cadridge. Φυσικά δεν πρόκειται για ένα οποιοδήποτε τυχαίο NES cartridge αλλά για ένα από τα Nintendo World Champioships Cartridges. Τι είναι αυτά; Ήταν έπαθλο για έναν διαγωνισμό από την Nintendo το 1990. Στον διαγωνισμό αυτό οι συμμετέχοντες έπαιζαν κάποια minigames που ήταν βασισμένα στα Super Mario Bros., Rad Racer, και Tetris.

Όσοι έκαναν τα μεγαλύτερα σκορ βραβεύτηκαν με αυτά τα cadridges. Υπάρχουν 116 από αυτά συνολικά. Από αυτά 90 ήταν γκρι και άλλα 26 χρυσά. Τα 26 αυτά λοιπόν χρυσά cadridge θεωρούνται τα πιο συλλεκτικά παιχνίδια στον χώρο του gaming collection. Για να καταλάβετε το μέγεθος της αξίας τους στη σημερινή εποχή απλά να αναφέρω ότι ένα από αυτά έχει πουληθεί στην τιμή των 10.000 δολλαρίων.

Επιτέλους, 3D σε Flash με PaperVision 3D!

Published by stelabouras in Coding, Gaming, Internet, Software, Tech - 6 comments

3d-flash 

  At last λοιπόν, το Flash υποστηρίζει rendering 3d αντικειμένων, μέσω της PaperVision 3D, μιας high-performance 3D rendering engine για Flash 8 και 9!

Τι σημαίνει αυτό? Ότι πλέον μπορούμε να βλέπουμε (όπως και σε αυτό το post απο ότι θα παρατηρήσετε) 3D models με textures χωρίς extra plugins, 3d visualizations και πολλά ακόμη! Στο Todo list της μηχανής μπορώ να δώ αρκετά features που ετοιμάζονται (motion blur, lighting, double buffering, depth shading) που όταν υλοποιηθούν, τα in-browser 3d flash games θα ανθίσουν σίγουρα! Για να μην αναφέρω τι μπορεί να γίνει στις handheld συσκευές (smartphones, pocketpcs, κ.α.)!

Read more

The Witcher & S.T.A.L.K.E.R επιτέλους στην αγορά?

Published by stelabouras in Gaming - No comments

the-witcher-game 

Μέσα σε μια μέρα ανακοινώθηκαν, ή καλύτερα επιβεβαιώθηκαν, οι κυκλοφορίες 2 αρκετά highly αναμενώμενων games, το The Witcher απο την Atari και το (at last) S.T.A.L.K.E.R.

Το The Witcher πρόκειται για ένα RPG βασισμένο σε μια βελτιωμένη έκδοση της μηχανής γραφικών του Neverwinter Nights 2, που εξιστορείται τον μύθο ενός monster hunter και είναι εμπνευσμένο απο το ομόνυμο βιβλίο του Andrzej Sapkowski που έχει γίνει ταινία / σειρά / pen & paper RPG και λογικά έτσι όπως πάει θα το δούμε και σε λαμπάδες!

Το δεύτερο, που το έχουμε αναλύσει και στο παρελθόν, αποτελεί έναν πολλά υποσχόμενο τίτλο (εδώ και 3-4 χρόνια που ετοιμάζεται) και απο ότι φαίνεται, σύμφωνα με το IGN και το Eurogamer που μπόρεσαν να παίξουν με μία τελευταία build του S.T.A.L.K.E.R., άξιζε η αναμονή αφού η τεχνητή νοημοσύνη και το καινοτομικό gameplay είναι τα μεγαλύτερα όπλα του. Χαρακτηριστικά το IGN αναφέρει:

When a game is delayed as long as S.T.A.L.K.E.R., it means one of two things. It’s either going to be a god-awful mess, looking three years out-of-date by the time it arrives, or it’s going to be so good that it deserved every stretched year of development time. After playing the latest preview code of S.T.A.L.K.E.R., we’re happy to report that it’s probably a case of the latter. 

RUWT – Are you watching this?

Published by stelabouras in Internet, Software, Tech, Television - No comments

ruwt-are-you-watching-this 

Τι παίρνει κανείς αν ανακατέψει TV sports games, search engines, personalized listings, ratings και ειδοποιήσεις μέσω SMS? Το RUWT (συντομογραφία για το Are You Watching This) που υπόσχεται να ειδοποιεί τα μέλη του για σημαντικά παιχνίδια και στιγμές που αξίζει κανείς να δεί..

Φυσικά κάτι τέτοιο είναι δυστυχώς διαθέσιμο μόνο για τα μεγάλα γνωστά κανάλια της καλωδιακής στην Αμερική (που ίσως κάποιοι να απολαμβάνουν και μέσω δορυφορικής), πάντως η ιδέα δεν είναι κακό να μεταφερθεί και αλλού (βλ. Ελλάδα?) δεδομένου ότι τα αθλητικά είναι κάτι που παθιάζει αρκετούς σε όλο τον κόσμο.. 

Newslens Podcast Episode 13

Published by stelabouras in Podcast - 4 comments

Newslens Episode 

13ο και ελπίζουμε όχι γρουσούζικο επεισόδιο για το Newslens! Απο αυτό το post αποφασίσαμε να βάζουμε στο τέλος και μια φωτογραφία απο το διάγραμμα των θεμάτων που φτιάχνει ο Kcorax πριν την ηχογράφηση! Έχει φάση (αν βγάζετε τα γράμματά του χεχε)!

Καλή Ακρόαση!

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

download-icon.pngDownload Newslens Episode 13 (High) [64mb]
download-icon.pngDownload Newslens Episode 13 (Low) [38mb]

Read more

Η ανάσταση του Starcraft και του Diablo?

Published by stelabouras in Gaming - No comments

starcraft1 

Στο launch event για το expansion pack του World of Warcraft : The Burning Crusade, ο Vice President της Blizzard δήλωσε ότι η εταιρία έχει μεγάλα σχέδια για τους δύο τίτλους που δεν έχουν ανανεωθεί με νέα installments τελευταία, δηλαδή το Starcraft και Diablo universe.

Σύμφωνα λοιπόν με τον κύριο Itzik Ben Bassat, το επόμενο mmo τους δεν θα είναι σίγουρα σχετικό με το World of Warcraft…πράγμα που σημαίνει ότι είτε το Starcraft είτε το Diablo θα ακολουθήσουν την πορεία του Warcraft και θα γίνουν και αυτά repetitive…Sorry Blizzard αλλά κατά την γνώμη μου αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να σκοτώνεις τους τίτλους σου…Zero gameplay..

Τελικά θα υπάρχει HAL στο DirectSound3D στα Vista μέσω.. αλχημείας της creative

Published by Petrakeas in Hardware, Software - 1 comment

alchemy1 

Την έκανε πάλι την … αλχημεία της η creative. Αν θυμάστε είχαμε πει ότι η microsoft αφαίρεσε το hardware abstraction layer από το DirectSound στα Vista, με αποτέλεσμα τα games που χρησιμοποιούσαν hardware mixing, surround και EAX να μη μπορούν πλέον να έχουν πρόσβαση σε αυτές τις δυνατότητες.

Η creative έφτιαξε το ALchemy Project (beta προς το παρόν) το οποίο μεταφράζει τις εντολές προς DirectSound σε κλήσεις προς openAL, το οποίο έχει πρόσβαση στο hardware! Έτσι ο ήχος στα παιχνίδια αναβιώνει στα Vista, αν έχετε X-fi (δεν υποστηρίζεται η audigy ακόμα). Βέβαια τα παιχνίδια που χρησιμοποιούν OpenAL δεν αντιμετώπιζαν πρόβλημα έτσι κι αλλιώς στα Vista.

[via]