Το Quake 4 Raytraced Project (που είναι η συνέχεια στην αντίστοιχη προσπάθεια που είχε γίνει και για το Quake 3) αποτελεί έναν ‘εναλλακτικό’ τρόπο αληθοφανούς αναπαράστασης των γραφικών του παιχνιδιού χρησιμοποιώντας πολύπλοκους αλγόριθμους φωτισμού/σκίασης που βασίζονται στην αρχή του raytracing.
Να σημειωθεί οτι τέτοιες τεχνικές χρησιμοποιούνται σε offline renderers (π.χ. 3dsmax, terragen κ.ο.κ.) γιατί είναι πολύ απαιτητικές απο άποψη ισχύος και δεν παράγουν αρκετά fps ώστε να υπάρχει ομαλή κίνηση (17fps στην καλύτερη).
Στα θετικά του Q4RT συγκαταλέγονται οι βελτιωμένες σκιές, ο μεγάλος αριθμός πολυγώνων και το αρκετά ρεαλιστικό νερό (που μπροστά του το FarCry δεν πιάνει μια)!
You have searched the archives for 'ds'.
20Dec 06
Quake 4 : RayTraced Project
Published by stelabouras in Coding, Gaming, Software, Tech - 1 comment
19Dec 06
Far Cry: Raving Rabbids Edition
Published by stelabouras in Videos - No comments
18Dec 06
Newslens Podcast Episode 7
Published by stelabouras in Podcast - 4 comments
Τα-νταν! 7ο επεισόδιο αυτή την βδομάδα με τα 3/4 του team στα μικρόφωνα! Ο Petrakeas δεν μπόρεσε να παρεβρεθεί οπότε τον σχολιασμό της εβδομαδιαίας επικαιρότητας τον αναλάβαμε ispofacto,stelabouras και kcorax!
Καλή ακρόαση και για όποια πληροφορία ζητήσετε, ανατρέξτε στα shownotes!
Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.
Download Newslens Episode 7 (High) [74mb]
Download Newslens Episode 7 (Low) [44mb]
14Dec 06
Flickr Goodies!
Published by stelabouras in Internet, Software, Tech - No comments
Το γνωστό σε όλους Flickr άρχισε τις..χριστουγεννιάτικες προσφορές! Πλέον τα Pro accounts έχουν απεριόριστα uploads (προηγουμένως υπήρχε περιορισμός της τάξης των 2 gb/μήνα) όπως επίσης και την δυνατότητα να στείλουν δώρο (pro users only) μια Pro συνδρομή σε άτομο της επιλογής τους!
Τέλος έχουν εμφανιστεί 2 easter eggs στο site, σύμφωνα με τα οποία όταν κάποιος γράψει σε note στην photo του "ho ho ho hat" ή "ho ho ho beard" τότε…δεν θα πώ, δείτε το μόνοι σας!
12Dec 06
13 χρόνια Doom!
Published by stelabouras in Gaming - No comments
Πρίν 2 μέρες το Doom έκλεισε τα 13 χρόνια ‘ζωής’ του! Ήταν 10/12/1993 όταν η ID Software διέθεσε το game μέσω ftp στο κοινό.
Και φυσικά απο εκεί και πέρα όλα τα υπόλοιπα έχουν περάσει στην ιστορία του gaming, που όλοι θα θυμούνται..Τα χαρακτηριστικά που εισήγαγε το Doom, το έφερε στην κορυφή για αρκετό καιρό (μέχρι να βγεί το Quake, χεχε), για να μην πω πως ακόμη αναπτύσσονται mods/tweaks/βελτιώσεις για το αρχικό game!
Doom 4 ever!
11Dec 06
Newslens Podcast Episode 6
Published by stelabouras in Podcast - 4 comments
Back again με το 6ο επεισόδιο (Wii-gler Team και Kcorax), με αρκετά νέα (ναι αυτή η βδομάδα είχε πολλά προς ανάλυση!) και μια χριστουγεννιάτικη νότα!
Εκτός φυσικά απο την ειδησεογραφία, υπάρχει και μια συζήτηση γύρω απο το Wii και το gameplay στα παιχνίδια γενικότερα, που μας απασχόλησε αρκετά αυτόν τον καιρό.
Περισσότερα στα shownotes!
Καλή ακρόαση!
Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.
Download Newslens Episode 6 (High) [57mb]
Download Newslens Episode 6 (Low) [34mb]
09Dec 06
Doom 3 Megatexture Mod
Published by stelabouras in Coding, Gaming, Software, Tech - No comments
Το Megatexture Technology είναι το νέο feature που ετοιμάζει πυρετωδώς ο John Carmack και η Id Software για το νέο παιχνίδι Quake Wars, κάνοντας χρήση μιας βελτιωμένης έκδοσης της Doom 3 Graphic Engine. Πρόσφατα όμως κυκλοφόρησε ένα mod για το Doom 3 το οποίο μπορεί να δώσει μια μικρή γεύση σχετικά με το τι θα περιμένουμε απο το Megatexture Technology.
Το mod μπορεί να δημιουργήσει textures ανάλυσης 16384×16384 (64 φορές μικρότερα απο το Quake Wars, but you get the picture) και υποστηρίζει ασύγχρονη προσπέλαση ανάλογα με το κομμάτι που βλέπει ο χρήστης. Τέλος, δεν υποστηρίζει συμπίεση (στον βαθμό που θα δούμε στο Quake Wars), οπότε μιλάμε για αρκετά μεγάλα αρχεία. (Quote απο την σελίδα του mod: "What would be a 5.7GB Megatexture in D3/Q4/Prey takes only ~500MB in Quake Wars. Or in other words: The 4096×4096 Megatexture in this mod would have been 7MB and not 87MB.")
06Dec 06
To EDGE θάβει τελείως το next-gen sonic!
Published by ispofacto in Consoles, Gaming - No comments
Το EDGE για όσους δεν γνωρίζουν θεωρείται ένα από τα καλύτερα περιοδικά παγκοσμίως στο χώρο του με πάρα πολλές αποκλειστικότητες σε παιχνίδια αλλά και αποκαλύψεις καινούριων παιχνιδιών όταν άλλα περιοδικά δεν ξέρουν καν την ύπαρξη τους! Απ’ότι φαίνεται το καινούριο Sonic δεν καταφέρνει να ανταποκριθεί στο όνομα που φέρνει( έχει την ίδια ονομασία με το πρώτο original Sonic παιχνίδι που βγήκε).
06Dec 06
Προσοχή με το wiimote!
Published by Petrakeas in Consoles, Gaming - No comments
Γιατί αλλιώς μπορεί να καρφωθεί σε καμιά οθόνη ,όπως και συνέβη στο engadget. Δε ξέρω αν είναι fake η φωτογραφία αλλά σίγουρα έχει γέλιο.
Αν έχετε το wii διαβάστε προσεχτικά τις οδηγίες, μη βγάλετε κανα μάτι!
06Dec 06
Google Browser Sync – Συγχρονίστε τους browser σας!
Published by stelabouras in Internet, Software, Tech - 4 comments
Το Google Browser Sync είναι μια μικρή-αλλά-θαυματουργή εφαρμογή (Firefox Extension) απο τα Google Labs που με λίγα λόγια σας επιτρέπει να συγχρονίσετε τα στοιχεία του browser (tabs,history,cookies,saved passwords) αποθηκεύοντας τις πληροφορίες αυτές στο Google Account!
Αν και η ιδέα δεν είναι καινοτομική (υπάρχουν και άλλα extensions συγχρονισμού), το να παρέχει η ίδια η Google μια τέτοια λύση είναι αρκετά σημαντικό αφού αυτά τα 2+Gb χώρο που έχει ο καθένας σαν..εικονικό drive επιτέλους θα έχουν ουσιαστική χρησιμότητα βελτιώνοντας το browsing experience!
06Dec 06
Ένας 3D RSS reader για τα Vista
Published by stelabouras in Internet - 4 comments
Αν έχετε απο τώρα Vista (δηλαδή ανήκετε σε ένα μικρό ποσοστό των χρηστών) τότε ρίξτε μια ματιά στον UniveRSS! Ο συγκεκριμένος RSS reader αναπαριστά τα folders του directory σας με γαλαξίες και τα feeds σας με αστέρια-κύβους ( αρκετά έξυπνη ιδέα..όπως ο DNA-helix RSS reader στο MacOSX ).
Η σχετική θέση των κύβων στο..’διάστημα’ είναι ανάλογη με τον αριθμό των unread items σε κάθε feed, τα οποία παρουσιάζονται στις πλευρές τους. Δυστυχώς δεν έχω Vista για να εξετάσω την εφαρμογή οπότε, όποιος την εγκαταστήσει ας πεί εντυπώσεις ;)
Αν επίσης έχετε περιέργεια πως δουλεύουν όλα αυτά, μπορείτε να κατεβάσετε τον κώδικα του UniveRSS!



