iPhone Adventures, part 1

Published by stelabouras in Gadgets, Hardware, Misc, Tech

img_0002 

Αποφάσισα να κάνω μια σειρά από posts για την iPhone εμπειρία μου ξεκινώντας από την αρχή. Δεν ξέρω πόσα parts θα περιλαμβάνει αυτή η σειρά posts πάντως έχω στα υπόψη τουλάχιστον άλλα δύο.

Στο πρώτο λοιπόν μέρος θα αναφερθώ στην διαδικασία απόκτησης της συσκευής που είναι ίσως ότι πιο εξωφρενικό έχω συναντήσει ποτέ και αυτό λόγω κάποιων πάγιων τακτικών της εταιρίας που το διαθέτει στην Ελλάδα.

Οπότε για όσους περιμένουν ένα review της συσκευής, αυτό θα έρθει στο επόμενο κομμάτι, για να ξεχωρίζουμε το ίδιο το προϊόν με την μέθοδο διάθεσης του, που ειλικρινά το αδικεί.

Αποφάσισα λοιπόν πριν 2+ βδομάδες να αγοράσω την νέα έκδοση του κινητού της Apple, να κάνω ένα big investement που ελπίζω να κρατήσει καιρό. Θέλοντας να διατηρήσω την Wind ως πάροχο, τα πράγματα ήταν απλά: iPhone 3G 16Gb μαύρο, χωρίς σύνδεση. Παίζει να είπα την παραπάνω πρόταση πάνω από 20 φορές εκείνη την βδομάδα.

Καταλήγοντας έτσι σε χρώμα και μοντέλο, κάλεσα μια Τρίτη ένα από τα καταστήματα Vodafone Ηρακλείου, αποφασίζοντας να κάνω το μεγάλο βήμα. Η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα να βρω διαθέσιμα κομμάτια με το πρώτο κατάστημα που έψαχνα αλλά από ότι φαίνεται ήμουν τυχερός.

Μάλιστα ο υπάλληλος με διαβεβαίωσε πως δεν χρειαζόταν να κάνω κράτηση από το τηλέφωνο αφού τα κομμάτια ήταν πολλά (αφού του είχα ξεκαθαρίσει τι έψαχνα φυσικά). Μετά χαράς λοιπόν, φτάνω στο κατάστημα με ένα πλατύ χαμόγελο, λέγοντας την ίδια γνωστή πρόταση (“iPhone 3G …”). Ο υπάλληλος αφού πήγε να ελέγξει το απόθεμα γύρισε και με ρώτησε: “Οκ έχουμε, πόσα θέλετε; Με ή χωρίς σύνδεση;” και εκεί ξεκίνησαν τα ωραία.

Βλέπετε από ότι κατάλαβα στην συνέχεια, πάγια πολιτική των καταστημάτων της εταιρίας είναι -μάλλον- η προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των πελατών με συμβόλαιο!

Ας συνεχίσω όμως την διήγηση.

Αφού λοιπόν του ξεκαθάρισα πως ενδιαφέρομαι απλά για την συσκευή, ο υπάλληλος πήγε στην αποθήκη του καταστήματος και γυρνώντας μετά από 5 λεπτά περίλυπος μου ανακοίνωσε πως τα μοντέλα είχαν εξαντληθεί τελικά. Προς στιγμήν τον πίστεψα, δεν είχα κάποιο λόγο άλλωστε. Αφού λοιπόν έκατσα λίγο ακόμη στο κατάστημα κοιτώντας το demo iPhone που είχαν στην προθήκη έκανα να φύγω.

Και εκεί ήταν που είδα μια πελάτισσα που είχε έρθει μετά από μένα να κρατάει το iPhone (same model) και το συμβόλαιο μαζί και να οδεύει στο ταμείο. Δεν μπορώ να πω πως δεν υποψιάστηκα την δουλειά, απλά συγκρατήθηκα και είπα να ψάξω στα κοντινά καταστήματα. Μετά από λίγη ώρα η απογοήτευση ήταν δεδομένη, κανένα κατάστημα δεν το είχε διαθέσιμο και έπρεπε να περιμένω 2 μέρες για νέο stock.

Μετά από υπομονή 2 ημερών, το πρωί της Πέμπτης λοιπόν, κάλεσα ένα άλλο κατάστημα Vodafone, λέγοντας το ίδιο ποιηματάκι. Η υπάλληλος με ενημέρωσε πως διαθέτει κομμάτια, και μετά από πρότασή μου να αφήσω όνομα για να κρατήσω μια συσκευή άκουσα ξανά το κλασσικό “δεν υπάρχει θέμα, έχουμε πάρα πολλά κομμάτια” το οποίο και (ξανά)πίστεψα. Way to go Stelios!

Μετά από λίγες ώρες, ήμουν απέναντι στην ίδια υπάλληλο που με ενημέρωνε όλο χαρά πως τα κομμάτια είχαν τελειώσει. Φυσικά μετά το “μα πως είναι δυνατόν, μου είχατε πεί πως είχατε πάρα πολλά” “ναι μα κρατάμε λίστες με ονόματα” “δεν μου είχατε πει κάτι τέτοιο από το τηλέφωνο” “μάλλον μιλήσατε με κάποια άλλη λυπάμαι”, αρχίζεις και αναρωτιέσαι: είναι ο γιαλός στραβός ή στραβά αρμενίζουμε;

Έχοντας φάει και δεύτερη απογοήτευση λοιπόν, ρωτάω το πιο απλό πράγμα, να με ενημερώσει αν σε κάποια άλλα καταστήματα Vodafone στο Ηράκλειο υπάρχει διαθέσιμη η συσκευή (πράγμα που τουλάχιστον ο προηγούμενος υπάλληλος είχε κάνει οικειοθελώς). Με ένα εξίσου πλατύ χαμόγελο, με ενημέρωσε πως κάτι τέτοιο δεν μπορεί να το κάνει και πως είναι δουλειά μου να κάνω τα τηλεφωνήματα. Nice.

Αποφασίζοντας για ακόμη μια φορά να μην φωνάξω, βγαίνω από το κατάστημα και ξεκινάω ένα-ένα τηλεφωνήματα σε όλα τα καταστήματα Vodafone Ηρακλείου (t3h desperate), με την ίδια απάντηση κάθε φορά (“Καλέστε μας την Τρίτη(!) που θα έχουμε απόθεμα”). Μέχρι που το πετυχαίνω: μια υπάλληλος σε κάποιο άλλο κατάστημα με ενημερώνει πως υπάρχουν συσκευές, και μετά από δική μου πίεση, δέχεται να κρατήσει μια στο όνομά μου. Yay!

Φτάνοντας στο κατάστημα, με συγκρατημένη αισιοδοξία, η υπάλληλος, την στιγμή που μου παραδίδει την συσκευή με ρωτάει γεμάτη απορία “μα καλά, ψάξατε παντού και δεν το βρήκατε;”

“Δεν έχεις ιδέα” της ψέλλισα, και πήρα την σακούλα με το iPhone.

To be continued…

P.S. Sorry about that Vodafone, αλλά you suck. Τέτοιες τακτικές είναι που με κάνουν να μετανιώνω που ήμουν πελάτης σας κάποτε. Ίσως η Apple έπρεπε να κοιτάξει καλύτερα σε ποιες εταιρίες θα έδινε το δικαίωμα διάθεσης του iPhone σε Ευρώπη γενικότερα και στην Ελλάδα ειδικότερα.

Comments (18)

Titanas
September 22nd, 2008 at 10:39 pm

Ouch! Μα καλά όλα αυτά για να πάρεις το κινητό που πληρώνεις αρκετά ακριβά επειδή δεν έχει συμβόλαιο! Νιώθω τόσο χαρούμενος που σε μερικές μέρες δεν θα είμαι πλέον σε αυτή την εταιρεία. Καλορίζικο πάντως..

stelabouras
September 22nd, 2008 at 10:49 pm

@Titanas

Είδες κάτι πράγματα; Να θες να πληρώσεις 570€ και να μην μπορείς! Φυσικά και δεν το προτιμούν, σε συμβόλαιο you will be bound! ;)

Thanks!

Petrakeas
September 22nd, 2008 at 11:01 pm

Έτσι! Ζήσε τη στιγμή!
Αλλά έπρεπε να κάνεις το άλλο που μου είπες στο τεηλέφωνο. Να πεις αρχικά ότι θες συμβόλαιο και μετά όταν σου έφερναν το iPhone : Τώρα που το σκέφτομαι.. λέω να το πάρω χωρίς…

Καλορίζικο!!

Αγορά iPhone στην Ελλάδα: Η περιπέτεια του Σταύρου « Ένα μήλο την ημέρα…
September 23rd, 2008 at 2:11 am

[...] το wiggler.gr για τις περιπέτειες που είχε ο Σταύρος να αποκτήσει [...]

stelabouras
September 23rd, 2008 at 10:06 am

@foveros

Είναι Στέλιος, όχι Σταύρος :)

Papajohn
September 23rd, 2008 at 11:55 am

Απο φίλους υπαλλήλους σε καταστηματα voda, η τακτική τους είναι ακριβώς αυτή. Προώθηση των συσκευών ΜΟΝΟ στα συμβόλαια. Η μόνη λύση είναι “θέλω συμβόλαιο” και όταν φέρνουν συσκευή για να αρχίσουν οι υπογραφές λές “μετάνιωσα, θέλω μονο τη συσκευή”. Το ίδιο ισχύει και για τις επιδοτήσεις…

Καλογήρου Χάρης
September 23rd, 2008 at 11:58 am

Πω πω πω.. αυτή η Vodafone.. εντελώς σατανοεταιρία! Ευτυχώς έφυγα και πήγα WIND…

Ώστε 570€ το δείνει χωρίς σύνδεση ε? Πολλά λεφτά.. Τα αξίζει ρε Στέλιο τελικά? Ειδικά για το GPS τι άποψη σχημάτισες; Από ένα που έπεσε στα χέρια μου, μου φάνικε λίγο “ανακριβές”… αλλά δεν είνα χρόνο να το σιγουρέψω. Επίσης μου νομίζω ότι το WiFi του είναι λίγο ασθενές. Σε σύγκριση με το WiFi του Glofish που έχω..

Τώρα βέβαια αυτά που ρωτάω μάλλον είναι για τα Part 2-3-..-n αλλά ποτέ δεν ήμουν υπομονετικός! :D

RooF
September 23rd, 2008 at 12:42 pm

Εγω το χαρηκα οταν (για χαρη του Diamond) εφυγα απο την Vodafone και με πηραν τηλ και με παρακαλαγαν.

Τελικα μας εχουν αναγκη περισσοτερο απο οσο πιστευουμε…

John
September 23rd, 2008 at 1:04 pm

το είθελα και γώ πολύ το iphone αλλά τελικά μάλον θα πάω στο HTC touch diamond

RooF
September 23rd, 2008 at 6:47 pm

Να εχεις υποψη σου John οτι ειναι δυο πολυ διαφορετικες συσκευες.

Το marketing διαταζει να τα πλασαρουν σαν ανταγωνιστες αλλα δεν ειναι ετσι. Σου προτεινω να πας να τα δεις απο κοντα και τα δυο πριν καταληξεις μιας και ειναι αρκετα τα χρηματα που θα δωσεις.

Χοντρικα θα σου πω οτι αν θες μια συσκευη με multimedia προσανατολισμο (mp3 player κτλ) καλυτερα να πας προς iphone ενω αν θες κατι πιο επαγγελματικο (office, εξαιρετικο συχρονισμο με windows) πας για Diamond.

Υπαρχουν πραγματα που δεν κανει το iphone και τα κανει ενα οποιοδηποτε wm κινητο και πραγματα που τα κανει το wm κινητο αλλα το iphone τα κανει πιο ευκολα.

artech
September 24th, 2008 at 2:06 am

Επίσης τώρα που η Wind θα βάλει όριο 40ΜΒ στο windplus, η ταλαιπωρία σου μοιάζει περισσότερο αναίτια. Με γεια όμως! :-)

Petrakeas
September 24th, 2008 at 2:42 pm

@artech θα βάλει όριο;;;
Πάντως δεν είναι μόνο το wind plus που ο Stelabouras (και εγώ) προτιμούμε Wind από Vodafone…

xpan
September 24th, 2008 at 6:48 pm

Θα βάλει όριο στο wind plus? Πότε; είναι σίγουρο;

John Karakatsanis
September 24th, 2008 at 11:32 pm

Αν η Wind πράγματι σκέφτεται να βάλει όριο 40 MB στο Wind Plus, προσωπικά μου φαίνεται πολύ άστοχη κίνηση.

MM
September 25th, 2008 at 3:53 pm

Λοιπόν, είναι φοβερά αυτά τα σχόλια..

Γελάω που διαβάζω τέτοιες κριτικές σε διάφορα fora..
To πιο εύκολο πράγματα στον κόσμο είναι οι κριτικές. Κλασσικοί Ελληνάρες. Όλοι προπονητές και όλοι έχουν τη σωστή γνώση για τα πάντα. Ποια Apple και ποιά Vodafone. Πάλι καλά που το πήρες… Μια χαρά είναι..
Προφανώς δεν ενημερώνεσαι για το τι γίνεται στον υπόλοιπο κόσμο. Πήγα στο Λονδίνο στο Apple Store και δε μου το έδιναν σκέτο. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.. Μόνο με σύνδεση και αν μου αρέσει…. Η Vodafone φταιει για αυτό; Μάλλον η Apple έχει καβαλήσει το καλάμι..

Και καλά κάνει, εφόσον κάνοντας τέτοια πράγματα που δε σου αρέσουν, εσύ ξαναπροσπαθείς και ξαναπροσπαθείς και ξαναπροσπαθείς και γράφεις κιόλας… Και πιστεύεις ότι φταίει ο λιανέμπορος.. Μπράβο. Το καλύτερο δώρο τους κάνεις.
Άραγε αναρωτήθηκες ποτέ γιατί ολόκληρη Αμερική και ολόκληρη Αγγλία και καμιά 30αριά χώρες ακόμα δε μπορούν καθόλου να πάρουν σκέτη συσκευή;

Μπα… Μάλλον εσύ θα ξέρεις ποια συνομωσία είναι από πίσω…

ΝΟΚΙΑ και πάλι ΝΟΚΙΑ….

iPhone Adventures, part 2 : Software at Wiggler
October 8th, 2008 at 9:12 pm

[...] Ένας μήνας και 4 μέρες από τότε που αγόρασα το iPhone. Αρκετός καιρός για να αρχίσω να περιγράφω τα τι και πως της συσκευής που τόσο παιδεύτηκα να αποκτήσω. [...]

RooF
October 9th, 2008 at 3:51 pm

MM πρεπει να εισαι πολυ στοκος. Δεν μπορω να καταλαβω καν τι γραφεις.

wtf! Nokia???? lol.

kim
May 19th, 2009 at 3:54 pm

Σήμερα, 19 Μαϊου 2009, πήγα στο υποκατάστημα της Wind στη στάση του τράμ Μεγάλου Αλεξάνδρου, στη Νέα Σμύρνη, και αντιμετώπισα ένα απίστευτο θέαμα.

Ένας πελάτης της Wind είχε αφήσει το κινητό του από το Δεκέμβριο 2008 και μέχρι σήμερα δεν μπορούσαν να του πουν α) αν το εξέτασαν το κινητό του, β) αν βρήκαν τίποτα, γ) αν διορθώνεται το κινητό, δ) αν υπάρχει πλέον ή εξαφανίστηκε, ε) πότε θα του απαντήσουν, στ) πότε θα του ζητήσει κάποιος συγγνώμη γι’ αυτή την απαράδεκτη συμπεριφορά των υπαλλήλων της Wind.

- Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί δεν είναι έτοιμο ακόμα το κινητό μου;

- Όχι κύριε, θα πάρω τον αριθμό σας και θα σας καλέσω μόλις έχω κάποια απάντηση.

- Τα ίδια μου λέτε εδώ και πέντε μήνες. Πέστε μου, τι συμβαίνει, το χάσατε το κινητό μου;

- Δεν μπορώ να σας απαντήσω σήμερα κύριε, θα κρατήσω τον αριθμό σας και θα σας απαντήσω, μόλις έχω και εγώ μια απάντηση.

- Και γιατί δεν παίρνετε κυρία μου εδώ και τώρα τηλέφωνο την τεχνική σας υπηρεσία και να μάθουμε;

- Δεν μπορώ κύριε, θα πάρω τον αριθμό σας και θα σας καλέσω μόλις έχω κάποια απάντηση.

- Θέλω να μιλήσω με τον Διευθυντή.

- Εγώ είμαι η διευθύντρια.

- Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί δεν είναι έτοιμο ακόμα το κινητό μου;

- Όχι κύριε, θα πάρω τον αριθμό σας και θα σας καλέσω μόλις έχω κάποια απάντηση για το κινητό σας που μας δώσατε για επισκευή.

- Μα τον έδωσα τον αριθμό μου πριν από λίγο στην άλλη την κοπέλα. Γιατί πρέπει να τον δίνω συνέχεια;

- Κύριε το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να πάρω τον αριθμό σας και να επικοινωνήσω μαζί σας μόλις έχω και εγώ κάποια απάντηση για το κινητό σας που μας δώσατε για επισκευή.

- Με κοροϊδεύετε τώρα; Γιατί με εξαναγκάζεται να περάσω άλλη μια φορά, αφού μπορείτε να κάνετε ένα τηλεφώνημα αυτή τη στιγμή;

- Kύριε, θα πάρω τον αριθμό σας και θα σας καλέσω μόλις έχω κάποια απάντηση για το κινητό σας που μας δώσατε για επισκευή.

- Και ποιος θα με αποζημιώσει για το κινητό που χρειάστηκε να αγοράσω για να χρησιμοποιώ τους πέντε μήνες που με έχετε και περιμένω;

- Να σας αποζημιώσουμε; Μα εμείς σας δώσαμε ένα κινητό χωρίς να το πληρώσετε.

- Δεν μου το χαρίσατε. Είχα σύμβαση με πάγιο και γι’ αυτό μου δώσατε δωρεάν κινητό. Ήταν πληρωμένο δηλαδή από τα λεφτά του παγίου που πλήρωνα.

- Μα έτσι συμπεριφέρεται η Wind στους πελάτες της;

- Κύριε, θα πάρω τον αριθμό σας και θα σας καλέσω μόλις έχω κάποια απάντηση για το κινητό σας που μας δώσατε για επισκευή.

- Όχι ρε! Δεν φεύγω από δω μέσα, αν δεν πάρετε τηλέφωνο και δεν μου δώσετε μια σαφή απάντηση.

Έφυγα τρομοκρατημένος από το υποκατάστημα της Wind. Σκέψου να πέσεις σε τέτοια περίπτωση! Αυτοί που φταίνε δεν είναι οι φουκαράδες οι υπάλληλοι, αλλά αυτοί που τις έχουν δασκαλέψει και τις έχουν τρομοκρατήσει για να μιλούν επαναλαμβάνοντας τις ίδιες δέκα (10) λέξεις.