Μεγάλο κενό ασφάλειας στα routers της On telecoms

Published by Petrakeas in Internet, Videos

snap459 

Όπως αποδεικνύει το video που ακολουθεί, τα routers τα οποία δίνει η On στους πελάτες της έχουν τα ίδια username/password και μάλιστα δεν υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής τους. Αυτό σημαίνει ότι αν είστε πελάτης της On και έχετε δικό τους router τότε κάποιος κακόβουλος χρήστης, αν ξέρει την IP σας μπορεί να αλλάξει τις ρυθμίσεις του router και να σας βλάψει με διάφορους τρόπους: ενεργοποιώντας ασύρματη πρόσβαση, ανοίγοντας θύρες, “τουβλοποιώντας” το router κλπ

Προσωπικά πιστεύω ότι τέτοια λάθη είναι αναμενόμενα για μια τόσο νέα εταιρία με φιλόδοξα σχέδια όπως η On. Ωστόσο κάτι τόσο σημαντικό έπρεπε να αντιμετωπιστεί άμεσα με ένα firmware update. Σε τέτοια κρίσιμη περίοδο, όπου η εταιρία προσπαθεί να κερδίσει τον κόσμο τέτοια αμέλεια είναι ανεπίτρεπτη…

Comments (19)

apatris
March 27th, 2007 at 7:32 pm

Καφρίλα όντως. Παρόλαυτα για να συμβεί όλο αυτό θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένη η απομακρυσμένη διαχείριση. Είναι ενεργοποιημένη default?

Νίκος
March 27th, 2007 at 7:33 pm

Τραγικό και απαράδεκτο. Το ότι η εταιρία είναι καινούρια δεν δικαιολογεί τίποτα.

Petrakeas
March 27th, 2007 at 7:35 pm

@apatris μάλλον δεν υπάρχει καν αυτή η επιλογή.
Αν κάποιος έχει δει από κοντά αυτό το router θα βοηθούσε να ξεκαθαρίσουμε την κατάσταση!

HitMan
March 27th, 2007 at 7:39 pm

Παιδιά σορρυ αλλά κρίνω το άρθρο αναληθές. Ναι, μεν ο ρούτερ και η πολιτική της ON είναι γτπ αλλά έχει κλείσει εδώ και μέρες την απομακρυσμένη πρόσβαση μέχρι να αλλάξει η πολιτική της με τα ίδια username/passwords.

Btw, μακάρι να μπορούσες απομακρυσμένα να “ανοίξεις θύρες” βρε πετρακέα.. τόσος ντόρος έχει γίνει για αυτές…

Petrakeas
March 27th, 2007 at 8:28 pm

@Hitman δε το γνώριζα ότι έχει κλείσει την απομακρυσμένη πρόσβαση, αλλά πάλι είναι παράξενη η όλη φάση.
Φυσικά και μπορείς απομακρυσμένα να ανοίξεις θύρες!!! Πλάκα κάνεις; δλδ να τς κάνεις port forward σε κάποια εσωτερική IP. Πού βλέπεις το παράξενο;;

HitMan
March 27th, 2007 at 8:56 pm

Φίλτατε Petrakea δεν δίνει δυνατότητες port forwarding στους πελάτες της η ΟΝ!!! [ναι, εδώ μπορείς να γελάσεις]

Ήδη ετοιμάζουμε καταγγελία στο ADSLgr για το συγκεκριμένο λόγο. Στην αρχή είπωθηκε κάτι για manual port forward μέσω τηλεφωνικής υποστήριξης αλλά είναι φυσικά γελοίο….

Βέβαια η υπηρεσία παίζει και με αρκετούς άλλους router αλλά ακόμα δεν έχει βρεθεί η port για το tv-box ώστε να μπορείς να το χαρείς και μέσω δικού σου εξοπλισμού.

Petrakeas
March 28th, 2007 at 2:07 am

Hitman νόμιζα ότι αναφερόσουν γενικά για το port forward και όχι συγκεκριμένα για το router αυτό. Απ’ ό,τι φαίνεται το έχεις ψάξει το θέμα. Έχεις on?

HitMan
March 28th, 2007 at 8:52 am

Όχι, ακόμα δεν είμαι ON, είμαι σε διαδικασία ενεργοποίησης [οι 20 εργάσιμες είναι σπαστικες!]
Γενικά ξέχωρα απ’το port forwarding φίλε Petrakea έχουν ακουστεί πολλά παράπονα από ήδη ενεργοποιημένους αλλά και από κάποιους.. τέως ενεργοποιημένους [ναι ναι έχουμε ήδη διακοπές]

Και εγώ να φανταστείς σκέφτομαι να κάνω διακοπή αίτησης και να πάω στην Forthnet με τα αντιστοίχα 10Mbps και χωρίς 0.09 / κλήση…

Η ταχύτητα είναι που υπολόγιζαν πως θα τραβούσε κόσμο και ότι το 0.09 θα το θεωρούσαν όλοι αμελητέο.. αλλά πλέον για σκέψου: 300 τηλεφωνήματα την ημέρα [10 κάθε μέρα] έστω και 3-4 δευτερολέπτων διάρκειας και ΝΑ 27 ευρώ πάνω…. δεν αξίζει και ήδη στην ON κάποιοι μάλλον παίρνουν πόδι και για την παραπλάνηση σε πολλά θέματα [router κτλ] και για την μη σωστή πληροφόρηση [το CC αν και αρτιότατο και εξυπηρετικότατο είναι αααμά τύχεις σε γνώστη αλλιώς σε 5 τηλεφωνήματα θα έχεις 5 διαφορετικές απαντήσεις]

Ελπίζω να κάλυψα τους wiggler fans:p

LEPTON
April 2nd, 2007 at 2:46 pm

EGO PANTO DEN MPORESA NA MPO SE ROUTRE ME WAN IP TIS ON, EXEI ENAS FILOS MOY KAI MOY EDOSE TIN WAN IP, OYTE PORT FORWARDING MPORO NA ALAKSO STON ROUTER TOY FISIKA. TO VIDEAKI EINAI POLI KALO SKINOTHETIKA ALA MALON STIMENO….

Petrakeas
April 2nd, 2007 at 2:54 pm

@Lepton Τo video δεν είναι στημένο, αλλά πλέον είναι outdated.
Διάβασε πιο πάνω τα comments και θα καταλάβεις. Αυτό έλειπε να είχαν αφήσει ακόμα ενεργοποιημένη την απομακρυσμένη πρόσβαση

midak
April 5th, 2007 at 2:49 pm

Fiask on Telecoms
Η On T δεν έχει τη δυνατότητα υποστήριξης όλων των αιτήσεων. Δεν στέλνουν καμία αίτηση στον πΟΤΕ λέγοντάς σου ταυτόχρονα ότι ο πΟΤΕ δεν απάντησε ακόμα. Από τέλη Ιανουαρίου περιμένω ακόμα. Μόλις χθες έμαθα ότι η ιστορία “ο ΟΤΕ δεν έχει απαντήσει” είναι παραμύθια. Υπόσχονται, δεν προλαβαίνουν και σε αφήνουν να περιμένεις λέγοντάς σου ότι άλλος φταίει.

aMUSiC
April 14th, 2007 at 2:53 am

Το βίντεο δεν είναι στημένο και για ένα διάστημα αυτό που δείχνει ήταν δυνατό μέχρι που το έκλεισαν. Παρ’όλα αυτά, το ότι έκλεισε το remote access δεν διόρθωσε τίποτα ουσιαστικά. Ηδη το 2ο και πολύ χειρότερο exploit αποκαλύφθηκε. Ρίξτε μια ματιά εδώ:

http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=88701

rOUKOUNAS
May 31st, 2007 at 1:06 pm

Re afou oi perisoteroi eiste axetoi aporw pws exete kai apopsh gia to 8ema…Ante paixte me kanena playmobil kai afhste ta router-modem gia allous

Petrakeas
May 31st, 2007 at 2:55 pm

@rOUKOUNAS χαχαχα! Καλό! Εσύ είσαι σχετικός και εμείς άσχετοι δλδ? Για να ακούσω επιχείρημα…

Nikos__
August 7th, 2007 at 8:23 am

Σχετικα με τις αιτησεις της ΟΝ και οποιασδηποτε αλλης εταιρειας παρομοιου βεληνεκους εχω μαθει απο εγγυρη πηγη πως για να μπορεσουν να κανουν αιτηση απ τη μερια τους στον ΟΤΕ πρεπει να μαζεψουν περιπου 100 πελατες στην ανεκαθεν ευρυτερη περιοχη. Τωρα δεν επιασα και πολλα απο αυτα που μου ειπε αλλα το αποτελεσμα ειναι αυτο. Γι αυτο κι εμενα εκαναν 5,5 μηνες να με συνδεσουν..

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
September 11th, 2007 at 7:12 pm

Όσα θα διαβάσετε παρακάτω είναι πέρα για πέρα αληθινά χωρίς ίχνος υπερβολής και αποτελούν την δραματική περιπέτεια μου.

Καθημερινά οδηγώ από το Γαλάτσι στο Παγκράτι. Μπαίνω στο αυτοκίνητο μου στις 8 το πρωί και φθάνω στο Παγκράτι που είναι το γραφείο μου γύρω στις 9 παρά τέταρτο. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής μου, τα μάτια μου καρφώνονταν πάνω σε δυο μεγάλα πόστερ πάνω σε πολυκατοικίες που έλεγαν «ΤΟ ΓΑΛΑΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΝ». Δεν έδινα όμως και πολύ σημασία γιατί δεν ήξερα τι σημαίνει το μήνυμα αυτής της καμπάνιας. Τελικά ύστερα από λίγες μέρες το έμαθα από κάποιον τεχνικό που μου εγκατέστησε ένα πρόγραμμα στον υπολογιστή μου και μου συνέστησε να μπω στην ιστοσελίδα της εταιρείας που τάχα μου θα έφερνε τα πάνω κάτω στις επικοινωνίες στην Ελλάδα. Την ON-TELECOMS!

Διάβασα τα πακέτα προσφοράς και είπα μέσα μου: Τέρμα ο ΟΤΕ με τις υψηλές τηλεφωνικές χρεώσεις. Γίνασμε Ευρώπη. Επιτέλους, να γνωρίσουμε κι εμείς οι Έλληνες τι σημαίνει γρήγορο Ιντερνέτ και φθηνά τέλη. Στις 23 Φεβρουαρίου λοιπόν κάνω την αίτηση μου για σύνδεση του γραφείου μου στο Παγκράτι και 2-3 μέρες αργότερα τηλεφωνώ στο 13801 (Εξυπηρέτηση Πελατών της ΟΝ) για να μάθω αν έλαβαν την αίτηση μου και πότε θα γίνει η σύνδεση μου. Μια κοπέλα με πληροφορεί πως δεν υπάρχει πρόβλημα στο Παγκράτι και η σύνδεση μου θα γίνει όμως μετά από 20 μέρες μέχρι ένα μήνα.

Περιμένω λοιπόν και μέσα στον Μάρτιο αποφασίζω να αλλάξω γραφείο. Η πολυκατοικία που στεγαζόταν το γραφείο μου ήταν πολύ παλαιά και ήθελα να βρω έναν καινούργιο και σύγχρονο χώρο. Άρχισαν οι διαπραγματεύσεις με τον ιδιοκτήτη και τελικά επέρχεται συμφωνία να αποχωρήσω μέχρι τα τέλη Απριλίου. Παίρνω λοιπόν ξανά το 13801 και μου λένε πως πρέπει πρώτα να βρω τον νέο χώρο και να τους τηλεφωνήσω ξανά για να τους ανακοινώσω την νέα διεύθυνση. Πράγματι, στις αρχές Απριλίου βρίσκω ένα κενό γραφείο ένα τετράγωνο πιο πέρα και το νοικιάζω. Παίρνω ξανά το 13801 και η κοπέλα διορθώνει στο κομπιούτερ την νέα μου διεύθυνση. Την ερωτώ πότε θα γίνει η νέα μου σύνδεση και μου απαντά στα τέλη του μηνός ή στις αρχές Μαΐου. Γιατί τόσο αργά της λέω, και μου απαντά πως δεν είναι θέμα δικό τους αλλά του ΟΤΕ. Ο ΟΤΕ μας κάνει πόλεμο μου λέει και καθυστερεί την φορητότητα (τελικά μαθαίνω τι σημαίνει ο όρος φορητότητα)!

Τις υπόλοιπες μέρες του Απρίλη ασχολούμαι με μαστόρους για την διαμόρφωση του καινούργιου χώρου του γραφείου μου. Την τελευταία εβδομάδα του Απριλίου, λίγο πριν αναχωρήσω από το παλιό γραφείο, ξαναπαίρνω το 13801. Βγαίνει κάποιος νεαρός και μου ανακοινώνει πως η ημερομηνία που γράφει στο κομπιούτερ για την σύνδεση μου είναι τελικά η 16η Μαΐου. Μα εγώ μεταφέρομαι σε 3-4 μέρες του λέω. Δεν φταίμε εμείς, απαντά. Ο ΟΤΕ μας δίνει αυτήν την ημερομηνία. Κλείνω και σκέφτομαι τα πιθανά προβλήματα που θα αντιμετωπίσω. Ιεραρχικά είναι τα ακόλουθα:

1. πρόβλημα με την επικοινωνία μου με τους πελάτες.
2. πρόβλημα με το σύστημα συναγερμού σε περίπτωση διάρρηξης του γραφείου μου.
3. πρόβλημα με το e-mail και τις επιστολές που καθημερινά λαμβάνω από όλη την Ελλάδα.
4. πρόβλημα με την διαφημιστική και την νέα καμπάνια με τα πόστερ που καθημερινά μοιράζονται στις περιοχές Παγκρατίου, Βύρωνα, Καισαριανής. Είχαν ήδη τυπωθεί και είχαν μοιραστεί πάνω από 10.000 κομμάτια.

Στις 27 Απριλίου πάω στον ΟΤΕ Παγκρατίου με σκοπό να ακυρώσω την μεταφορά μου στην ON και μου λένε πως δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Η γραμμή μου είναι δεσμευμένη από την ΟΝ.

Την πρωτομαγιά πάω στο γραφείο μου και κάνω εκτροπή στο κινητό μου. Θα μου στοιχίσει ο κούκος αηδόνι επικοινωνώντας με τους πελάτες μου μέσω του κινητού μου, αλλά δεν έχω άλλη λύση. Στις 2 Μαΐου τελικά μεταφέρομαι στο νέο μου γραφείο. Δεν έχω Ιντερνέτ αλλά ξαφνικά σκέφτομαι κάτι άλλο και παγώνω. Η ΟΝ θα πρέπει να στείλουν τεχνικό για να μεταφέρουν την γραμμή μου από το καφάο (BOX το λένε στην ΟΝ) του παλαιού μου γραφείου στο νέο καφάο του νέου μου γραφείου. Ξαναπαίρνω την ΟΝ και τρελαίνομαι. Όχι κύριε μου (λέει η κοπέλα στην εξυπηρέτηση πελατών). Η σύνδεσή σας θα γίνει αυτόματα. Μα έχω μεταφερθεί σε νέο γραφείο, της λέω. Αυτή επιμένει. Όχι, το κούμπωμα της γραμμής γίνεται αυτόματα. Δεν χρειάζεται να έρθει τεχνικός. Εντάξει της λέω και σκέφτομαι πως αυτό σημαίνει νέα τεχνολογία. Ζητώ και πάλι να μου επιβεβαιώσει την καταλυτική ημερομηνία της 16ης Μαΐου και τότε πέφτω κυριολεκτικά από τα σύννεφα. Όχι μου λέει. Εγώ βλέπω στο κομπιούτερ μου μια νέα ημερομηνία που είναι η 26η Μαΐου. Δεν είναι δυνατόν της λέω, αφού ο νεαρός προχθές με διαβεβαίωσε πως η καταλυτική ημερομηνία σύνδεσης είναι η 16η Μαΐου. Ίσως μου απαντά, αλλά ο ΟΤΕ μας έδωσε τώρα αυτήν που σας είπα. ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΚΟΜΑ.

Τότε ήταν που συνειδητοποιώ το μεγάλο μου λάθος. Που πας ρε Καραμήτρο ξυπόλυτος στ’ αγκάθια. ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΝΤΑ σκέφτομαι. Επικοινωνώ ξανά με την ΟΝ και ρωτώ τον τρόπο για να ξαναγυρίσω στον ΟΤΕ. Πέφτω ξανά από τα σύννεφα. Πρέπει να μας στείλετε ένα φαξ μου λένε, εξηγώντας τον λόγο και μετά θα σας πάρει 16 ημέρες να ξαναγυρίσετε στον ΟΤΕ. Δεν σας συμφέρει μου λέει ο νεαρός.

Τα νεύρα μου σπασμένα. Ξαναπαίρνω τον ΟΤΕ στο 134 και μου λένε τα ίδια. Θα πάρει λίγο χρόνο να έρθετε ξανά στον ΟΤΕ γιατί αυτές οι εταιρείες βρίσκονται ακόμα σε πειραματικό στάδιο. Δεν έχω λοιπόν άλλη επιλογή αλλά να περιμένω. Οι δουλειές μου πάνε κατά διαόλου. Ο λογαριασμός του κινητού μου έρχεται 280 ευρώ παρόλο που έχω πακέτο με 4 ώρες δωρεάν συνομιλία. Η παρακολούθηση από το κέντρο της εταιρείας που μου έχει βάλει τον συναγερμό ανύπαρκτη. Τα βράδια με δυσκολία με παίρνει ο ύπνος. Νοιώθω εγκλωβισμένος χωρίς να μπορώ να κάνω τίποτα. Η επικοινωνία μου με το 13801 καθημερινή. Στην εξυπηρέτηση πελατών τα παιδιά με λυπούνται. Δεν είστε ο μόνος, μου λένε.

Τελικά οι μέρες περνούν και ξαφνικά έρχεται ένας νεαρός να μου φέρει τον εξοπλισμό (Μόντεμ και Αποκωδικοποιητής). Πληρώνω 65 ευρώ και τα συνδέω αμέσως. Παίρνω ξανά το 13801. Γιατί μου στείλατε αποκωδικοποιητή; Ρωτάω. Αφού έχω το πακέτο Γραφείου. Α! έχει γίνει κάποιο λάθος μου λέει η κοπέλα. Εδώ μου γράφει Οικιακό. Μα κοπέλα μου εδώ είναι γραφείο της λέω. ΟΚ θα το διορθώσω και θα στείλουμε κάποιον υπάλληλο να πάρει τον αποκωδικοποιητή πίσω, μου λέει. Τι γράφει η ημερομηνία στο κομπιούτερ σας ρωτάω. Η κοπέλα τα χάνει. Δεν καταλαβαίνω, λέει. Δίπλα στο 26/5 γράφει νέα ημερομηνία για 29/5&. Ξέρετε ο ΟΤΕ.!!!! Τέρμα το παραμύθι της λέω, θέλω να μιλήσω με την Διεύθυνση Marketing της ΟΝ. Δεν μπορώ να σας συνδέσω από εδώ απαντά. Πρέπει να πάρετε το κέντρο στο 210 6161700.

Παίρνω το 6161700 και ζητώ από την τηλεφωνήτρια να με συνδέσει με την Διεύθυνση. Τι θέλετε μου λέει. Άντε ξανά την ίδια ιστορία. Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου της λέω. Δεν μπορώ να σας συνδέσω αν δεν ξέρω με ποια υπηρεσία, πέστε μου το πρόβλημα. Μόλις αρχίζω να της λέω, μου λέει ΟΚ θα το μεταβιβάσω. ΟΧΙ της λέω, Θέλω ΕΓΩ να μιλήσω. Μια στιγμή λέει και κλείνει. Βαρέθηκα την ίδια μουσική της αναμονής. Τελικά μόλις κλείνω με παίρνει κάποια κυρία Μ από την ΟΝ και μου μιλάει ευγενικά. Της εξηγώ πως κανονικά πρέπει να μου στείλουν ένα Τεχνικό για την μεταφορά. Δεν μπορεί να γίνει αυτόματα. Η κυρία Μ ευτυχώς γνωρίζει πως γίνεται η περιβόητη μεταφορά τηλεφώνου και συμφωνεί μαζί μου. Αλλά (λέει) το πρόβλημα είναι πως η ΟΝ δεν έχει δικό της συνεργείο. Συνεργάζεται με κάποια εταιρεία HOME CONTROL η οποία αναλαμβάνει αυτά τα τεχνικά θέματα. Σε λίγο με παίρνει και ο Διευθυντής του Τεχνικού Τμήματος της ΟΝ και μου λέει πως θα επιληφθεί προσωπικά του θέματος. Ησυχάζω. Τώρα φάγαμε τον γάιδαρο, στην ουρά θα κολλήσουμε;

Έρχεται η 29 Μαΐου και με παίρνουν πρωί από την ΟΝ. Μεγειά την καινούργια σας γραμμή μου λέει μια γελαστή φωνούλα. Ε! το ποτήρι ξεχείλησε της λέω. Κυρία μου δεν είμαι συνδεδεμένος. Τι είναι αυτά που μας λέτε, λέει. Εδώ βλέπω πως είστε συνδεδεμένος. Βρε δεν είμαι, είστε μου λέει. Με λούζει κρύος ιδρώτας. Σήμερα το πρωί με είχαν κόψει και από τον ΟΤΕ. Η εκτροπή που είχα κάνει σταμάτησε. Τώρα είμαι τελείως αποκομμένος. Τι να κάνω; Παίρνω ξανά την κυρία Μ στα κεντρικά. Έχουμε δώσει τα στοιχεία σας στην HOME CONTROL. Δεν σας πήραν; Όχι της λέω. Θα σας πάρω σε λίγο λέει και κλείνει. Ξαναπαίρνει. Στις 5 Ιουνίου θα έρθει ο τεχνικός. Τα νεύρα μου σμπαράλια. Μια εβδομάδα ακόμα σκέφτομαι, που θα πάει η π*****α θα περάσει.

5 Ιουνίου 10 το πρωί με παίρνουν από την HOME CONTROL. Αύριο 9 με 1 θα έρθει ο Τεχνικός μου λέει η τηλεφωνήτρια. Οκ θα περιμένω. Το άλλο πρωί οι ώρες δεν περνούσαν. Έπαιζα πασίεντζες στο γραφείο. Τελικά έρχεται 1 και ανησυχώ. Ο τεχνικός άφαντος. Έρχεται μιάμιση και νάτος!!!! Επιτέλους. Κρέμομαι από τα χείλια του. Κάθεται απέναντι μου στο γραφείο. Τώρα θα ζητήσει καφέ σκέφτηκα. Όχι δεν ζήτησε. Βγάζει κάτι χαρτιά και λέει. Εγώ ήρθα για έλεγχο της γραμμής σας. Ποιον Έλεγχο της γραμμής, του λέω. ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΓΡΑΦΕΙΟ, ΕΔΩ ΣΤΟ ΝΕΟ. Αρχίζει τα τηλέφωνα με την HOME CONTROL. Τους βρίζει και τον βρίζουνε. Βάστα του λέω μην τσαντίζεσαι. Μα μου τα γράφουνε λάθος συνέχεια μου λέει. Δεν πειράζει ρε παλικάρι μου (λέω), κάνε μου την σύνδεση να τελειώνουμε. Και που είναι το Box της γραμμής σας μου λέει. Που ήθελες να είναι; (απαντώ), στο ισόγειο της πολυκατοικίας. Πάμε να στο δείξω.

Κατεβαίνουμε κάτω και ψάχνουμε για το κουτί του ΟΤΕ (Αυτό λέγεται Box). Το ανοίγει και βλέπει ένα νούμερο στο πορτάκι. Αυτό είναι άλλο νούμερο, λέει. Εμένα μου γράφει άλλο στα χαρτιά. Το καταλαβαίνω, του λέω, αλλά αυτόπου σου γράφουνε στα χαρτιά είναι το νούμε της άλλης πολυκατοικίας του παλιού μου γραφείου. ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΑ&. Kατάλαβες τι σημαίνει στα Ελληνικά Μεταφέρθηκα;

>>> τώρα κατάλαβα μου λέει. Ξαναπαίρνει τηλέφωνο, ξανά τσακώνεται με κάποιον. Που είναι τα καλώδια της γραμμής σας; Ρωτάει. Του τα δείχνω. Τα ξηλώνει, βάζει στους ακροδέκτες ένα μηχάνημα και πάμε στο πάλι στο Box. Βάζει ένα άλλο μηχάνημα και μετράει πάνω-κάτω. Δεν την ακούω την γραμμή, λέει. Πρέπει να φωνάξετε τον ηλεκτρολόγο να σας περάσει νέα καλώδια τηλεφώνου. Τα παλιά που έχετε συνδέσει είναι κομμένα&.!!!!!!!! Φεύγω και θα έρθω την Δευτέρα.

Μένω σαν στήλη άλατος. Αν με πυροβολούσανε την στιγμή εκείνη δεν θα πόναγα καν. Συνέρχομαι και παίρνω τηλέφωνο τον ηλεκτρολόγο. Τελικά κανονίζω να έρθει Σάββατο Του τάζω 100άρικο. Ήρθε, δούλεψε 1 ώρα, πέρασε νέα γραμμή. Μερεμέτια ξανά, αλλά και το γραφείο μου να γκρέμιζε, δεν θα με ένοιαζε. Καταλαβαίνετε&.

Σήμερα Δευτέρα, περιμένω στο γραφείο να έρθει. Τίποτα&. παίρνω την HOME CONTROL να μάθω. Η κοπέλα δεν ξέρει τίποτα, πάρτε τον στο κινητό να κανονίσετε, μου λέει. Τον παίρνω, το σηκώνει στην 4η προσπάθεια. Όχι, δεν σας είπα την Δευτέρα, λέει. Περιμένω την καρτέλα από την ΟΝ και μετά θα σας κλείσω ραντεβού. Παίρνω την ΟΝ την κυρία Μ. να ζητήσω να στείλουν την καρτέλα. Ποια καρτέλα μου λέει, δεν ξέρω αυτήν την διαδικασία, δεν ξέρω τι συνέβη. Θα μάθω όμως τι είναι η καρτέλα και θα σας πάρω αύριο να σας πω!

Σήμερα είναι 11 Ιουνίου και όσοι είχαν την υπομονή να με διαβάσουν, θα καταλάβουν ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΝ-TELECOMS

Συμπεράσματα:

1. κανείς από τα παιδιά στην Εξυπηρέτηση πελατών δεν ξέρει τι του γίνεται. Πάρτε το 13801 και ζητήστε μια πληροφορία. Θα σας απαντήσουν. Πάρτε ξανά, θα βγει κάποιος άλλος και θα σας πει κάτι διαφορετικό. Πάρτε όσες φορές θέλετε. Θα ακούτε κάθε φορά κάτι καινούργιο.
2. κανένας από το τεχνικό τμήμα δεν γνωρίζει την διαδικασία Μεταφοράς Τηλεφώνου. Άσε που τα ίδια παιδιά εργάζονται στην Εξυπηρέτηση πελατών και στο Τεχνικό Τμήμα.
3. Αν καθυστερεί η σύνδεση σας θα ακούσετε: (α) το κούμπωμα της γραμμής, (β) Ο Βρόγχος, που παίρνει 2-3 μέρες, (γ) ο Έλεγχος της γραμμής, που παίρνει άλλες 2-3 μέρες), και άλλα που ξεχνάω τώρα.
4. Αν ζητήσετε πληροφορίες εγκατάστασης και έχετε Windows Vista, απλά την βάψατε. Κανείς δεν μπορεί να σας βοηθήσει.
5. Αν ζητήσετε Τεχνικό να έρθει στο χώρο σας, εκεί είναι που χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί την μάνα&.

Άντε και Καλά Χριστούγεννα!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
September 11th, 2007 at 7:13 pm

ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΓΙΑ ΟΝ ΠΑΙΔΙΑ ΕΚΑΝΑ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ 2007 ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ 15 ΕΥΡΩ ΜΕΧΡΙ ΠΡΩΤΗ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΦΤΑΝΕΙ Ο ΟΚΤΩΒΡΗΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟΝ ΟΤΕ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΒΛΑΒΗ ΚΑΙ Ο ΟΤΕ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΝ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕΣ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ ΜΑΚΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΕ ΤΙΣ ΨΕΥΤΙΕΣ ΤΟΥΣ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΙΛΕΙ 5 ΦΟΡΕΣ ΤΕΧΝΙΚΟ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΔΙΟΡΘΩΘΗΚΕ Η ΒΛΑΒΗ ΧΑΝΩ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ

Panos
November 14th, 2007 at 5:32 pm

Θέλω να πω στον φίλο τον HitMan πως πολύ εύκολα μπορείς να δεις τι υπηρεσίες περνάνε στο pc σου (τι πόρτες είναι ανοιχτές και δέχονται/στέλνουν πληροφορίες) ανοίγωντας ένα command prompt παράθυρο και γράφοντας την εντολή NETSTAT -A.

Το μόνο που δε ξέρω είναι αν ο υπολογιστής συνδέεται με το tv-box ώστε να δεις τι παίζει. Γιατί αν δεν συνδέεται τότε αυτό δε θα σου δουλέψει :)

designer shoes for women
September 5th, 2011 at 7:52 am

Online Article……

[...]The information mentioned in the article are some of the best available [...]……